CORVETTE IMPORT
Fra : Bo og Christina

Dato : 30-07-05 22:07

NU vil jeg have en gammel corvette og er sikker på den skal findes i
udlandet, den skal være fra 68-70, er den en der ved lidt mere om import

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 30-07-05 23:20

Bo og Christina wrote:
> NU vil jeg have en gammel corvette og er sikker på den skal findes i
> udlandet, den skal være fra 68-70, er den en der ved lidt mere om
> import

Hvis det er generalt, så prøv at søg lidt på google...
http://groups-beta.google.com/groups?hl=da&q=import+dk.fritid.bil

Fra : Mogens

Dato : 31-07-05 08:02

On Sat, 30 Jul 2005 23:07:09 +0200, "Bo og Christina"
<boogchristina@webspeed.dk> wrote:

>NU vil jeg have en gammel corvette og er sikker på den skal findes i
>udlandet, den skal være fra 68-70, er den en der ved lidt mere om import

Her finder du den: http://usedcorvettesforsale.com
Ham her kigger på den for dig: http://greisenclassics.com
Og sådan får du den på danske plader: http://tkrath.dk/bilimport

Mvh
Mogens
www.jesperakessonracingteam.com -> tralalalala

Fra : Niels Bengaard

Dato : 31-07-05 10:17

> NU vil jeg have en gammel corvette og er sikker på den skal findes i
> udlandet, den skal være fra 68-70, er den en der ved lidt mere om import

Der er en artikel om ham her i JP idag, måske er det noget?
http://www.greisenclassics.com/

Niels

Fra : Jesper Krarup Nielse~

Dato : 31-07-05 14:56

Prøv også forummet på www.club-corvette.dk.
Hvis I søger lidt rundt kan I finde masser af spørgsmål og svar hertil -
også hvad man skal passe på med ved en ældre Vette.

/ Jesper