Hvad bruger man politiet til ?
Fra : Holten

Dato : 30-07-05 19:29

Der hvor mine forældre bor, har der i over en uge stået en bil i vejkanten.
Det er hovedvej A1 mellem Odense og Middelfart, med en form for nødspor.
Bilen fik motorproblemer og blev så efterladt.

Mine forældre er trætte af, at den står lige ud for deres hus, og jeg mener
også den er til fare for trafikken.
Mange gange bruges dette spor af landbrugsmaskiner.

Jeg sagde til min far, at han bare kunne ringe til politiet og bede dem får
den fjernet, hvilket han så tog sig sammen til i dag.

Jo betjenten han talte med havde godt nok kørt forbi den nogle gange og en
kollega havde talt med ejeren.
Han kunne ikke lige sige noget om hvornår den ville blive fjernet, og
betjenten mente ikke den stod i vejen for nogen.

Kan han bare sige sådan ???

Jeg har laget et billede i dk.binær.motor af bilen.

MVH

Holten

Fra : Christian

Dato : 30-07-05 19:36

"Holten" <virker@ikke.dk> wrote in message
> [...]
> Han kunne ikke lige sige noget om hvornår den ville blive fjernet, og
> betjenten mente ikke den stod i vejen for nogen.

fuck det siger sgu da noget om at gamle mennesker har for meget tid...

bilen står på en vej der går ligeud med gode oversigts muligheder, bønderne
og de gamle der bruger den vej må være utroligt dårlige til at føre et
køretøj hvis de ikke kan se det, eller skal bruge nødsporet til at køre i.

efter at dømme på billedet er der ikke mange biler på vejen...

Fra : Holten

Dato : 30-07-05 20:13

"Christian" <askformail@(TDCCUSTOMER)mail.dk> skrev i en meddelelse

> fuck det siger sgu da noget om at gamle mennesker har for meget tid...

Nu er mine forældre ikke spec. gamle og hold lige tonen i et fornuftigt leje
tak.

> [...]
> føre et køretøj hvis de ikke kan se det, eller skal bruge nødsporet til at

Nu kan du jo så ikke se, at der er et kryds 100 m bagved bilen.
Jeg oplever tit når jeg skal besøge dem, og befinder mig i venstre side af
højre bane, mens jeg venter på fri bane, at bilerne bagved ser mig i sidste
øjeblik og undviger højre om mig.
Det kan de ikke nu, da der holder en bil.
Min bror, som bor nabo til dem(og har taget billeder har til aften) har også
oplevet et par katastrofe opbremsninger.

Nu spørger jeg som sådan også til lovligheden af denne "parkering"

Mener du så også parkering i nødsporet på en motorvej er ok i en uge, her er
der også fine oversigtsforhold ??

MVH

Holten

Fra : alexbo

Dato : 30-07-05 20:25

"Holten" skrev

> Jeg oplever tit når jeg skal besøge dem, og befinder mig i venstre side af
> højre bane, mens jeg venter på fri bane,

På sådan en vej er venstresvingende bilister den største årsag til ulykker,
de "parkerer" midt på vejen i stedet for at trække ud til højre og vente på
fri bane i begge retninger.

mvh
Alex Christensen

Fra : Holten

Dato : 30-07-05 21:27

> "Holten" skrev

> På sådan en vej er venstresvingende bilister den største årsag til
> ulykker, de "parkerer" midt på vejen i stedet for at trække ud til højre
> og vente på fri bane i begge retninger.

Du har sikkert ret, men gør du det ??

MVH

Holten

Fra : alexbo

Dato : 30-07-05 22:06

"Holten" skrev

> Du har sikkert ret, men gør du det ??

Ja, jeg har set for mange grimme ulykker på den konto til at ønske at holde
midt på vejen.

Man ser samme problem på en 4 spors landevej, hvor venstresvingende holder
stille i overhalingsbanen, fordi de skal ned af en lille sidevej eller
indkørsel.
Man kører bag ved en varevogn, pludselig slår den et sving ind i højre
række, og der 50 m. foran een, holder en bil bomstille.
Jeg forstår ikke det er tilladt, og heller ikke at de tør, det må have malet
bakspejlet over for ikke at få dårlig mave.

mvh
Alex Christensen

Fra : Jonas R.

Dato : 30-07-05 22:34

"alexbo" <alexbo@email.dk> wrote in message
SNIP
> [...]
> Jeg forstår ikke det er tilladt, og heller ikke at de tør, det må have
> malet bakspejlet over for ikke at få dårlig mave.

Hvad vil du så gøre? lave de famøse trik med at trække til højre på en 4
sporet landevej? Chancen for man nogensinde kommer over må være lig nul.
Hvis du bruger bremse og blink skal folk da være blinde for ikke at se dig.

/Jonas R.

Fra : alexbo

Dato : 30-07-05 23:16

"Jonas R." skrev

> Hvad vil du så gøre?
Enten holder jeg til højre, eller også kører jeg længere frem hvor jeg kan
vende og køre tilbage, for at få et højresving i stedet for et venstresving.
Når man er i bil betyder en km eller to jo ingenting.

> Hvis du bruger bremse og blink skal folk da være blinde for ikke at se
> dig.
Bag en varevogn ser man stort set ingenting.
Jeg synes det er tåbeligt at holde stille midt på vejen,
men der er mange der der som dig mener, at jeg skal jo ned her så jeg bliver
nødt til at stoppe midt på vejen.

Holten skriver selv at mange biler først ser ham i sidste øjeblik, har det
fået Holten til at overveje om han kan gøre tingene anderledes?
Næh, han må jo gerne holde der, så hvis der sker noget er det de andres
skyld.

Nu er situationen så forværret af den parkerede bil, ændrer det noget ved
familiens Holtens kørselsvaner?
Næh, det gør det vanskeligere for andre at undvige familien, men det er den
parkerede bil skyld.

Jeg mener man som trafikant har en pligt til ved en smule omtanke at prøve
at forhindre farlige situationer i at opstå, og ikke bare mene at hvis man
ikke gør noget ulovligt kan man ikke gøre mere,
så må resten være de andres ansvar.

mvh
Alex Christensen

Fra : PMH

Dato : 31-07-05 09:29

> Bag en varevogn ser man stort set ingenting.

Det kommer da helt an på om du holder den
sikkerhedsmæssige afstand..
Hvis dit udsyn er nedsat, er det jo pludselig dig
der kan blive den farlige bilist..
Har du tænkt på det..??

PMH

Fra : alexbo

Dato : 31-07-05 09:40

"PMH" skrev

> Har du tænkt på det..??

Nej,
det var ikke faldet mig ind at det kunne være min egen fejl, hvis jeg kører
ind i noget der holder stille.

Hvis det var mig der holdt der midt på vejen, og blev ramt bagfra og skubbet
ind i de modkørende,
ville jeg ikke spekulere så meget på hvis fejl det var, mere om hvilke
skader jeg fik.
Det er de færreste der kører rundt i rullestol og glæder sig over at det
ikke var deres egen skyld.

mvh
Alex Christensen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 31-07-05 09:48

alexbo skriver:

> Hvis det var mig der holdt der midt på vejen, og blev ramt bagfra og skubbet
> ind i de modkørende,

Hvorfor bliver du skubbet ind i de modkørende ?

De kommer vel i den anden vognbane ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 31-07-05 10:23

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en meddelelse news:42EC9043.67E12676@du.kan.finde.den...
> alexbo skriver:

> Hvorfor bliver du skubbet ind i de modkørende ?
>
> De kommer vel i den anden vognbane ?

Og det kunne ikke tænkes at en bil der påkøres bagfra
bliver skubbet i en anden retning end lige præcis langs med
midterstriben?

/Jakob

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 31-07-05 10:39

Jakob Jeppesen skriver:

> Og det kunne ikke tænkes at en bil der påkøres bagfra
> bliver skubbet i en anden retning end lige præcis langs med
> midterstriben?

Bliver man påkørt bagfra, hjælper en forhul med at styre retningen, er
man snarrådig til at slipep bremsen lige inden det går galt, kan man
"rulle den rigtige vej".

Fra : Brian

Dato : 31-07-05 10:45

Klaus D. Mikkelsen wrote:

> Bliver man påkørt bagfra, hjælper en forhul med at styre retningen, er
> man snarrådig til at slipep bremsen lige inden det går galt, kan man
> "rulle den rigtige vej".

Men er man hurtig nok til at nå at reagere på det ? Næppe....
Desuden skal skubbet da være af en vis karat, for at du opnår fart nok
til at styre dig på rette kurs.

/Brian

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 31-07-05 11:28

Brian skriver:

> Men er man hurtig nok til at nå at reagere på det ? Næppe....

Nej, den typiske reaktion er at træde endnu hårdere på bremsen, hvisket
giver (fortsætter) hjulblokering(en).

> Desuden skal skubbet da være af en vis karat, for at du opnår fart nok
> til at styre dig på rette kurs.

Er det kun et lille "puf" kan det være lige meget.....

Fra : alexbo

Dato : 31-07-05 10:22

"Klaus D. Mikkelsen" skrev

> Hvorfor bliver du skubbet ind i de modkørende ?

Fordi de der holder og venter på fri bane for modkørende, holder med hjulene
drejet ind mod den indkørsel/sidevej de ønsker at køre ned af.

Hvis man tænker nok over tingene til ikke at dreje hjulene, holder man slet
ikke der.

mvh
Alex Christensen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 31-07-05 10:38

alexbo skriver:

> Fordi de der holder og venter på fri bane for modkørende, holder med hjulene
> drejet ind mod den indkørsel/sidevej de ønsker at køre ned af.

Det var ikke, hvad jeg lærte ved min kørelærer !

> Hvis man tænker nok over tingene til ikke at dreje hjulene, holder man slet
> ikke der.

Jo man gør da !

Fra : PMH

Dato : 31-07-05 13:10

> "PMH" skrev

> Nej,
> det var ikke faldet mig ind at det kunne være min egen fejl, hvis jeg
> [...]

Hvis du nu prøver at kigge tilbage på noget af det du selv har skrevet,
så var det jo ikke en stillestående varevogn du brugte i dit eksempel..

Citat :
"Man kører bag ved en varevogn, pludselig slår den et sving ind i højre
række, og der 50 m. foran een, holder en bil bomstille"
Citat slut.

Der er det jeg siger, at hvis du holder den sikkerhedsmæssige afstand til
den forankørende varevogn, og ellers har den fornødne opmærksomhed
rettet fremad, så burde der ikke opstå noget egentlig faremoment..
Faremomentet opstår fordi du kører for tæt på den forankørende, så
er det jeg siger, at i det tilfælde er det jo DIG der bliver den som KAN
være skyld i en evt. ulykke,..
Det var det jeg spurgte om du havde tænkt på..!!

PMH

Fra : alexbo

Dato : 31-07-05 13:28

"PMH"

> Det var det jeg spurgte om du havde tænkt på..!!

Det var også det jeg svarede på.
Når varevognen er svinget ind i den anden bane, og jeg kører ind i den
holdende bil.
Så ønsker du jeg skal svare på om jeg har tænkt over om det kunne være min
fejl.

Egentlig er jeg ligeglad med hvis færdselsmæssige fejl det er,
jeg synes det er dumt og uansvarligt at holde stille midt på vejen.

Synes du det er klogt at holde midt på vejen?
Når man så flere gange er ude for at andre bilister må foretage hurtige
undvigemanøvrer, synes du så det er klogt at blive ved med at holde midt på
vejen.
Når så den plads hvor de andre bilister undviger på, bliver optaget af en
parkeret bil, synes du så det er klogt at fortsætte med at holde midt på
vejen.

Hvor meget skal der til før man skal overveje en anden måde at foretage sit
venstresving på.

mvh
Alex Christensen

Fra : PMH

Dato : 31-07-05 14:08

lexbo@email.dk> skrev i en meddelelse

> Når varevognen er svinget ind i den anden bane, og jeg kører ind i den
> holdende bil.
> Så ønsker du jeg skal svare på om jeg har tænkt over om det kunne være min
> fejl.

Så er det jo netop din fejl..
Hvis du kører ind den holdende bil, er det jo fordi du har kørt for tæt
på den forankørende, og simpelthen ikke ikke kunne nå at undvige,
ellers er det fordi du ikke har været opmærksom nok..
Der er jo der problemet ligger..
Det er da ikke den holdende billist der er den farlige i denne situation,
men den uopmærksomme billist der kører op bag i ham..

> Egentlig er jeg ligeglad med hvis færdselsmæssige fejl det er,
> jeg synes det er dumt og uansvarligt at holde stille midt på vejen.

Det er muligt at du synes det, men igen, hvis billister kørte med den
fornødne opmærksomhed, ville der ikke opstå en faresituation..

> Synes du det er klogt at holde midt på vejen?

Det er ikke et spørgsmål om du eller jeg synes det er klogt eller ej..
Det er et spørgsmål om at det kan være nødvendig at holde der, og
det er jo ikke ulovligt på nogen måder, så det gir jo ikke nogen ret
til at køre op bag i den holdende bil, for derefter at undskylde sig
med at det var uklogt at holde der..

> Når man så flere gange er ude for at andre bilister må foretage hurtige
> undvigemanøvrer, synes du så det er klogt at blive ved med at holde midt
> på vejen.

Ikke desto mindre, er det den uopmærksomme billist der vil være skyld
i en evt. ulykke, ikke den holdende billist, omend de nok kommer til at
dele hvad det forsikringsmæssige angår..

> Når så den plads hvor de andre bilister undviger på, bliver optaget af en
> parkeret bil, synes du så det er klogt at fortsætte med at holde midt på
> vejen.

Hvad med de steder hvor der ikke er plads til at køre højre om ham der
holder stille..?? Der er man faktisk nød til at stoppe helt op..!!
Er det så forfærdelig..??

> Hvor meget skal der til før man skal overveje en anden måde at foretage
> sit venstresving på.

Hvis du med "en anden måde" mener at fortsætte og finde et sted at vende
for at kunne foretage et højresving, så er den lidt langt ude..
Hvad så når man kommer tilbage og skal svinge til højre, og der så lige er
3 cyklister man lige skal vente på der passerer inden om, skal man så heller
ikke blivende holdende og vente på dem, med fare for at blive ramt bagfra,
men istedet fortsætte for at vende endnu engang...???

Der vil altid være mere eller mindre farlige situationer i trafikken..
Den bedste måde at komme dem i forkøbet på, er efter min mening
at være 100% opmærksom hele tiden..

PMH

Fra : alexbo

Dato : 31-07-05 14:35

"PMH" skrev

> Så er det jo netop din fejl..

Korrekt, det hjælper bare ikke ham der knækker nakken når jeg kører ind i
ham.

Vi er og bliver nok ikke enige, og det er heller ikke nødvendigt, jeg har da
i hvert fald fået forklaret mit synspunkt.

mvh
Alex Christensen

Fra : PMH

Dato : 31-07-05 15:38

> Vi er og bliver nok ikke enige,

Enig

>og det er heller ikke nødvendigt, jeg har da i hvert fald fået forklaret
>mit synspunkt.
>
> mvh
> Alex Christensen

Samme her
Det skal ikke forstås som om jeg er vild med at holde midt på
en tæt trafikeret vej, med bagfra kommende trafik.
Jeg sidder med øjnene klistret til bakspejlet..

Men det jeg vil frem til er, at det er den uopmærksomme bilist
som oftest er årsagen til at uheldet sker.

PMH

Fra : JS

Dato : 31-07-05 13:34

> [...]
> skader jeg fik.
> Det er de færreste der kører rundt i rullestol og glæder sig over at det

Du skal jo altså aldrig køre hurtigere end at du kan nå at stoppe for en
given forhindring forude.

Fra : Martin Bak

Dato : 31-07-05 16:14

> [...]
> venstresving.
> Når man er i bil betyder en km eller to jo ingenting.

Alex... for hh...

Hva har du gang i?? Når man skal til venstre, så trækker man så langt ud til
venstre man kan på sin egen vognbane, viser af og alt det der, og svinger
når der er fri bane.. (du _har_ vel kørekort??)

Hvis du blokerer for trafikken bagved, er det bare ærgreligt, men det skal
altså være en MEGET lille vej, hvis det sker, og så er der næppe særlig
megen trafik.

Hvis nogen har problemer med, at du standser op og vil foretage dit sving,
og dermed kommer til at påkøre dig bagfra, så er det fordi de har kørt for
hurtig eller for tæt. Færdig! Den korrekte manøvre i situationen er at
trække ud til midterlinien.

Martin

Fra : alexbo

Dato : 31-07-05 16:38

"Martin Bak" skrev i

> Hvis du blokerer for trafikken bagved, er det bare ærgreligt, men det skal
> altså være en MEGET lille vej, hvis det sker, og så er der næppe særlig
> megen trafik.

Nu vil jeg ikke kalde en 4 spors landevej for lille.
Jeg taler om 2 rækker biler ad to spor med 80 km/t og 8 m. mellemrum, sådan
foregår det hvor jeg bor.
Så er det fuldstændig vanvittigt at spor 2 er spærret af en idiot der skal
til venstre.

Har du overhovedet læst hvad jeg har skrevet.

Selv på den nedlagte hovedvej hvor Holten´s far bor er det ved at gå galt,
nu er der så en parkeret bil der spærrer flugtvejen for dem der ved at køre
ind i familien Holten,
det er de så utilfredse med, men ændre adfærd, næh det er de andres egen
skyld hvis de kører ind i os.

Dette er sidste indlæg i denne tråd fra min side.

mvh
Alex Christensen

Fra : Bent The Nighthawk

Dato : 31-07-05 18:05

> [...]
> skal til venstre.
>
> Har du overhovedet læst hvad jeg har skrevet.
>
> Dette er sidste indlæg i denne tråd fra min side.

Denne tråd er da gået helt OT og hører efterhånden til i
dk.snak.mudderkastning.

Det er ikke en 4 sporet vej - det er en 2 sporet vej med en
meget bred asfalteret kant - kan bruges som nødspor, parkering,
eller andet, og er fra den tid hvor der ikke var motorvej på strækningen.

Men, som jeg een gang har skrevet: Det ér en lovlig parkering. Jeg kan
uden problemer se en separat cykelsti ude til højre, så sporet bliver
ikke brugt til cykler og gående (selvom cyklister ikke altid selv følger
reglerne )

Et hurtigt opslag i Teoribogen for kategori B afslører at:

"Ved parkering udenfor bymæssig bebyggelse, skal standsning/parkering
foretages udenfor kørebanen, og skal gøres, så dette ikke er til hinder
for cyklister og fodgængere, dog ikke således at bilen skygger for
vejskilte."

Den store hvide streg afgrænser kørebanen. Gående og cyklister er på
cykelstien (eller burde være). Parkeringen er udenfor kørebanen og
ikke på cykelstien - ergo er den lovligt parkeret.

Man kan diskutere hensigtsmæssigheden af en langtidsparkering, men
if. teoribogen er det fuldt lovligt - og hvis nogen bruger dette spor
som kørebane, ja så er det dem der kører forkert.

/Bent

Fra : Lars Jensen

Dato : 02-08-05 22:24

alexbo wrote:
> "Martin Bak" skrev i

> Så er det fuldstændig vanvittigt at spor 2 er spærret af en idiot der skal
> til venstre.

Man er en Idiot fordi man skal til venstre, men de der kommer med 80
Km/t med 8 meters mellemrum, de er ikke idioter?!

Det siger da en del, men det får jeg jo ikke svar på :)

> mvh
> Alex Christensen

Lars B

Fra : Christian

Dato : 31-07-05 15:39

> [...]
> også oplevet et par katastrofe opbremsninger.
>
> Nu spørger jeg som sådan også til lovligheden af denne "parkering"

bilen vil jeg da mene holder lovligt parkeret!, og derfor har jeg stadigvæk
svært ved at se problemet..

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 30-07-05 20:18

"Christian" <askformail@(TDCCUSTOMER)mail.dk> skrev i en meddelelse

> fuck det siger sgu da noget om at gamle mennesker har for meget tid...

Og så siger det også en del om din tolerencetærskel (slå den op i en
ordbog).

> [...]
> føre et køretøj hvis de ikke kan se det, eller skal bruge nødsporet til at

Enhver bil parkeret på en vej især uden for bebygget område er en risiko for
færdselssikkerheden. Det er ikke et spørgsmål om den bliver ramt, men
hvornår.

Den skal bare væk - politiet burde fjerne den på ejerens regning.

> efter at dømme på billedet er der ikke mange biler på vejen...

Bilen står ulovligt parkeret.

--
Per, Esbjerg

Fra : C. Caspersen

Dato : 30-07-05 20:37

> Bilen står ulovligt parkeret.

Så ville det måske være på sin plads med en henvisning til de specifikke
paragraffer i færdselsloven ?

/Caspersen

Fra : alexbo

Dato : 30-07-05 20:38

"Per Henneberg Kristensen" skrev

> Det er ikke et spørgsmål om den bliver ramt, men hvornår.

Den kan jo kun rammes af noget der har overskredet den fuldt optrukne linie,
og det er ikke tilladt.

mvh
Alex Christensen

Fra : Jonas R.

Dato : 30-07-05 22:35

> "Per Henneberg Kristensen" skrev

> Den kan jo kun rammes af noget der har overskredet den fuldt optrukne
> linie, og det er ikke tilladt.

Hvad skal cykler så gøre? Køre uden om og pludselig befinder de sig på
landevejen? Det er da ikke særlig smart.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 30-07-05 22:53

"Jonas R." skriver:

> Hvad skal cykler så gøre

Fortsætte forbi inde på cykelstien ???

Fra : Holten

Dato : 31-07-05 09:02

> "Jonas R." skriver:

> Fortsætte forbi inde på cykelstien ???

Ja der er cykelsti i begge retninger
Måske svært at se på billedet.

MVH

Holten

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 30-07-05 23:20

"Jonas R." <hihi@hihi.dk> skrev i en meddelelse

> "alexbo" <alexbo@email.dk> wrote in message

> Hvad skal cykler så gøre? Køre uden om og pludselig befinder de sig på
> landevejen? Det er da ikke særlig smart.

Må der ikke køre cykler på en landevej ?

Jeg vil ikke afgøre, om der på billedet er en cykelsti ude til højre, det
har jeg lidt svært ved at få øje på, men .....
Hvis ikke området bilen holder parkeret på, er decideret afmærket som
cykelsti og hvis der ikke findes en cykelsti ude til højre, skal cyklerne
(uanset at det er uhensigtsmæssigt) holde til højre på vejbanen - dvs. inde
på vejbanen, som er afmærket med en kantlinie.

mvh
Bendt

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 31-07-05 12:51

"bønderne og de gamle der bruger den vej må være utroligt dårlige til at
føre et køretøj hvis de ikke kan se det, eller skal bruge nødsporet til at
køre i"

Nu er det faktisk sådan et bønderne skal bruge nødsporet til at køre i (hvis
det er landbrugsmaskiner de fører), under forudsætning af at det ikke er
cykelsti og at det er en bred kantlinie....

Jeg ved ikke om dette er tilfældet, da jeg ikke kan se billederne, det er
bare noget tekst-crap hos mig....

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Bent The Nighthawk

Dato : 30-07-05 21:04

> [...]

> Han kunne ikke lige sige noget om hvornår den ville blive fjernet, og
> betjenten mente ikke den stod i vejen for nogen.

Ja, det kan han. Modsat hvad andre mener herinde. Jeg øjner en cykelsti

Fra : Brian

Dato : 30-07-05 22:53

Bent The Nighthawk wrote:

> Ja, det kan han. Modsat hvad andre mener herinde. Jeg øjner en
> cykelsti ude til højre, så sporet bliver ikke brugt til cykler og
> gående.

Det er dælme skarpt set

/Brian

Fra : Niels Skaaning

Dato : 31-07-05 08:30

Holten wrote:
> Der hvor mine forældre bor, har der i over en uge stået en bil i vejkanten.
> Det er hovedvej A1 mellem Odense og Middelfart, med en form for nødspor.
> Bilen fik motorproblemer og blev så efterladt.

Der er sgu ingen veje i Danmark, der hedder A1. Der er vist nogen, der
hænger i fortiden her, hva' ;).

NS

Fra : jan_stevns

Dato : 31-07-05 12:34

Niels Skaaning skrev:

> Der er sgu ingen veje i Danmark, der hedder A1. Der er vist nogen, der
> hænger i fortiden her, hva' ;).

Hehe - det var sågu da nemmere i fortiden, man sagde jo blot til folk
de skulle følge A1, istedet for at remse halvandet hundrede rutenumre
op ;)

-Jan
(som lige faldt over et par minutters fritid....)

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 31-07-05 15:14

jan_stevns skriver:

> -Jan
> (som lige faldt over et par minutters fritid....)

Hov !

Dinosaueren er vågnet....

Fra : jan_stevns

Dato : 31-07-05 19:01

Klaus D. Mikkelsen skrev:

> Hov !

> Dinosaueren er vågnet....

mjoehhhh..... jeg "kratlusker" da stadig, når tid er, dvs. når jeg
lige kan komme i tanker om hvad ordet "fritid" betyder <grin>

-Jan
[uden signatur]

Fra : Mogens

Dato : 31-07-05 19:03

On 31 Jul 2005 11:00:53 -0700, "jan_stevns" <jan@stevns.net> wrote:

>mjoehhhh..... jeg "kratlusker" da stadig, når tid er,

Mangler da bare - det er/var jo dit halve liv tidligere

Mvh
Mogens

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 31-07-05 19:37

jan_stevns skriver:

> mjoehhhh..... jeg "kratlusker" da stadig, når tid er, dvs. når jeg
> lige kan komme i tanker om hvad ordet "fritid" betyder <grin>

Ind til flere har udtrykt bekymring omkring dig. Tænk om der var sket
dig noget, siden du er/var så stille.

Må vil få at vide, hvad der er sket ??

Fra : jan_stevns

Dato : 31-07-05 20:59

Klaus D. Mikkelsen skrev:

> Må vil få at vide, hvad der er sket ??

Der er såmænd ikke sket noget særligt, jeg gik bare lidt i stå.
og brugte så i stedet tiden på ting uden for usenettet's rækkevidde

(....bulen i knolden er kun fordi jeg kaldte den ny lille (15uger/21Kg)
hundehvalp for dunderklumpen...... Berner Sennen - Hva' ellers ;)

-Jan