Sædevarme Toyota Yaris
Fra : morten

Dato : 30-07-05 11:25

Jeg har for ca. 2 månder siden købt en helt ny Toyota Yaris. Ved en netop
overstået rengøring af bilen konstaterede jeg, at der er trukket kabler op
til sæderne.

Derfor formoder jeg, at der med lethed kan tilsluttes sædevarme i bilen.
Er det korrekt?

Og er der nogen, som evt. kan forklare, hvad der skal til?

På forhånd tak.

Morten

Fra : TDN

Dato : 30-07-05 11:49

"morten" <dalqvist@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er det korrekt?
>
> Og er der nogen, som evt. kan forklare, hvad der skal til?

Mon ikke det er til sideairbags i sæderne (Hvis Yaris har det).

Mvh
Thomas

Fra : morten

Dato : 30-07-05 12:02

Hej Thomas,

Det kan sagtens være, at det er sideairbags. Og det var også min formodning.
Men det undre mig, at der også er isat sikringer i for sædevarme i
sikringsboksen.

P.s. siden har jeg fundet ud af, at man kan bestille et diagram over
ledningerne i bilen på Toyota's officielle hjemmeside.

Morten

Fra : Ukendt

Dato : 30-07-05 21:02

> [...]
>
> P.s. siden har jeg fundet ud af, at man kan bestille et diagram over
> ledningerne i bilen på Toyota's officielle hjemmeside.

Her i august kommer Haynes ellers med en værkstedsbog til Yaris

--
Tom