Rensebenzin på lakken ?
Fra : Mikkel Vitus

Dato : 29-07-05 12:05

Hej med jer,

Jeg skal fjerne noget klister fra gaffatape på min lak.
Kan jeg bruge rensebenzin eller har i et bedre bud ?

Mvh
Mikkel

Fra : Basil

Dato : 29-07-05 12:05

Mikkel Vitus wrote:
> Hej med jer,
>
> Jeg skal fjerne noget klister fra gaffatape på min lak.
> Kan jeg bruge rensebenzin eller har i et bedre bud ?
>
> Mvh
> Mikkel

Forsøg lige et sted der ikke er synligt, som inde i døren eller lign., men
det burde ikke gøre noget, med mindre din lak virkelig er slidt.
Kai

Fra : Highserver

Dato : 29-07-05 12:10

Hej Mikkel

Jeg brugte husholdnings sprit til at fjer gaffatape rester på min og en god
gang voks bagefter

Hilsen Jakob.

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 29-07-05 14:16

> [...]
> Hej med jer,
>
> Jeg skal fjerne noget klister fra gaffatape på min lak.
> Kan jeg bruge rensebenzin eller har i et bedre bud ?

WD40 eller tændvædske. WD40 har jeg brugt flere gange med rigtig godt
resultat.
Hilsen Matthias

Fra : Ivar

Dato : 29-07-05 19:08

Matthias H Matthiessen skrev:

> WD40 eller tændvædske.

Ja, petroleum (eller petroleums produkter som tændvæske, lampeolie
etc.)
er ofte godt til at fjerne rester fra klæbestoffer.

Ivar Magnusson

Fra : audici

Dato : 30-07-05 11:10

Ivar skrev:

> Ja, petroleum (eller petroleums produkter som tændvæske, lampeolie
> etc.)
> er ofte godt til at fjerne rester fra klæbestoffer.
>

> Ivar Magnusson

Madolie og knofedt

Fra : Ivar

Dato : 30-07-05 14:03

audici skrev:

> Madolie og knofedt

Hvis man bruger et petroleumsprodukt skal der normalt ikke bruges
knofedt, man skal blot give petroleumen lidt tid til at trænge
ned i klisteret.

Ivar Magnusson

Fra : Mikkel Vitus

Dato : 30-07-05 22:01