'02 VW Passat W8 med 275 hk' V8
Fra : Mogens

Dato : 28-07-05 21:28

Det uhyggeligt at se på sådan et "tilfælde" hér, hvor en 3 år gammel
top of the pops, kørt under 100.000 km, kan erhverves for 110.000 kr
www.autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=7997824&id=pl2jscjrv3t

I DK kan du for de samme penge købe en 1,8 - kørt 267.000 km.
Retfærdigvis skal nævnes, at den har aircon og 17"
www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=711504&page=1

Mvh
Mogens...

Mvh
Mogens...

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-05 23:02

> Det uhyggeligt at se på sådan et "tilfælde" hér, hvor en 3 år gammel
> top of the pops, kørt under 100.000 km, kan erhverves for 110.000 kr
> www.autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=7997824&id=pl2jscjrv3t

Hold dig langt fra den side - man bliver bare deprimeret.

Med venlig hilsen

Rune.

Fra : Mogens

Dato : 29-07-05 16:34

On Fri, 29 Jul 2005 00:01:39 +0200, <Rune Nicolajsen> wrote:

>Hold dig langt fra den side - man bliver bare deprimeret.

Ja, det er skrækkelig læsning. Hvis jeg surfer lidt og kigger på dét
bilvalg, jeg kunne have for dé penge, jeg ville investere i "gamle"
biler, så er det skrækkelig læsning. Nuvel - vi ser, hvad der sker :)

Mvh
Mogens...

Fra : Gert

Dato : 28-07-05 23:15

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse

> Det uhyggeligt at se på sådan et "tilfælde" hér, hvor en 3 år gammel
> top of the pops, kørt under 100.000 km, kan erhverves for 110.000 kr

He He ja den er nok mere relevant her end i hus og have gruppen

Mvh
Gert

Fra : Eg Egemarke

Dato : 29-07-05 09:24

Hmm den ser da meget spændende ud, og prisen er jo ok....

Når man nu bor i sverige ikk drenge ´lol´
Ps jeg har en lejlighed til salg billigt i Malmö
Skal selv have en større pris ca. 600 000 Dkr og en husleje på 1923 Skr,
nemt du tager 10 000 DKr med og veksler betaler din husleje og så har du
stadig 10000 kr. tilbage smart ikk

Nå jeg skal desværre gå nu, skal ned i garagen og vælge om jeg vil køre
Saab´en eller Smart´en eller om jeg nu skulle tage min Cbr 1000 på
job..............(i ved den der smart der kostede 30 000 Dkr).........

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265
Manualer til Mc brug emule hent programmet på www.emule.dk

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-05 09:31

"Eg Egemarke" <mailto:egemarke@hotmail.com> skrev i en meddelelse
"Re: '02 VW Passat W8 med 275 hk' V8"

> [...]
> Saab´en eller Smart´en eller om jeg nu skulle tage min Cbr 1000 på
> job..............(i ved den der smart der kostede 30 000 Dkr).........

Ja, det er forfærdentligt at læse om de muligheder. Jeg er ved at brække mig af
positiv misundelse :)

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:149.226.255.200)

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-07-05 09:51

Eg Egemarke skriver:

> Når man nu bor i sverige ikk drenge ´lol´
> Ps jeg har en lejlighed til salg billigt i Malmö

Ellers tak, der er sku noget langt på arbejde.....

Klaus (om 1½ time hopper jeg på cyklen og cykler hjem)
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Frederik C

Dato : 28-07-05 23:08

> [...]
>
> I DK kan du for de samme penge købe en 1,8 - kørt 267.000 km.
> Retfærdigvis skal nævnes, at den har aircon og 17"

Vi græder sammen...

Jeg frygter, at C-464/02 er vores sidste håb.

Mvh.

Frederik

Fra : Mogens

Dato : 29-07-05 06:03

On Fri, 29 Jul 2005 00:07:39 +0200, "Frederik C"
<f.caroesletsletviskud@sun.nu> wrote:

>Vi græder sammen...

Jep...

>Jeg frygter, at C-464/02 er vores sidste håb.

?

Mvh
Mogens...

Fra : Frederik

Dato : 29-07-05 08:03

> Jep...

> ?
>
> Mvh
> Mogens...

Sagen ved EF-domstolen angående vandrende arbejdstageres rettighed til at
føre firmabiler fra udenlandsk (indenfor EU) arbejdsgiver.

Danmark får forhåbentligt et ordentligt gok i nøden.

Mvh.

Frederik

Fra : Frederik

Dato : 29-07-05 09:49

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse

> Jep...

> ?
>
> Mvh
> Mogens...

http://www.erhvervsbladet.dk/nyhedsservice/npShowArticle.asp?strArtID=133115

Mvh.

Frederik

Fra : Frederik

Dato : 29-07-05 09:51

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse

> Jep...

> ?
>
> Mvh
> Mogens...

http://www.daf.dk/DesktopDefault.aspx?itemid=12037

Mvh.

Frederik

Fra : Mogens

Dato : 29-07-05 16:33

On Fri, 29 Jul 2005 10:50:43 +0200, "Frederik" <f.caroe@suf.nu> wrote:

> www.daf.dk/DesktopDefault.aspx?itemid=12037

Jeg kan ikke vente til 2015... :)

Mvh
Mogens...

Fra : Frederik C

Dato : 29-07-05 17:24

> Jeg kan ikke vente til 2015... :)
>
> Mvh
> Mogens...

Nej, dit kørekort skal vel fornyes inden da... :)

Mvh.

Frederik

Fra : Mogens

Dato : 29-07-05 17:31

On Fri, 29 Jul 2005 18:24:03 +0200, "Frederik C"
<f.caroesletsletviskud@sun.nu> wrote:

>Nej, dit kørekort skal vel fornyes inden da... :)

Hallo! - nu må du sgu styre dig. Ellers klager jeg til
din far og mor

Iøvrigt har du ikke ret i din betragtning -> jeg var lige "inde"
at kigge på kørekortet :)

>EF-domstolen skulle jo gerne forkorte ventetiden...

Jow jow, men jeg kender det der...

Mvh
Mogens...

Fra : Frederik C

Dato : 29-07-05 19:36

> Hallo! - nu må du sgu styre dig. Ellers klager jeg til
> din far og mor

SNIP

> Mvh
> Mogens...

Hmm, gad vide hvordan de ville reagere, hvis jeg sagde følgende:

Mor, Far den ældre herre på internettet vil gerne tale med Jer... ;)

Mvh.

Frederik

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 29-07-05 20:17

Frederik C wrote:
> Hmm, gad vide hvordan de ville reagere, hvis jeg sagde følgende:
>
> Mor, Far den ældre herre på internettet vil gerne tale med Jer... ;)

LOL...

Ikke heldigt - og slet ikke hvis du kun var 12 år...

Fra : Mogens

Dato : 29-07-05 20:41

On Fri, 29 Jul 2005 20:35:51 +0200, "Frederik C"
<f.caroesletsletviskud@sun.nu> wrote:

>Hmm, gad vide hvordan de ville reagere, hvis jeg sagde følgende:
>Mor, Far den ældre herre på internettet vil gerne tale med Jer... ;)

Ældre? - jeg er skutte ældre !

Har I købt en anden bil iøvrigt ?!

Mvh
Mogens...

Fra : Frederik C

Dato : 29-07-05 20:58

> Ældre? - jeg er skutte ældre !
>
> Har I købt en anden bil iøvrigt ?!
>
> Mvh
> Mogens...

Ift. undertegnede, jo.

De nye biler ankommer jo først hos forhandlerne i efteråret.

I øvrigt er jeg jo lidt spændt på hvor lang tid, der går før 335i og d
ankommer. Når jeg kan disponere over den gamles pung, skal det jo helst
gøres ordentligt. Min kære moder skulle jo nødig anstrenge sig ved
lyskurven... :)

Mvh.

Frederik

Fra : Mogens

Dato : 29-07-05 21:15

On Fri, 29 Jul 2005 21:57:58 +0200, "Frederik C"
<f.caroesletsletviskud@sun.nu> wrote:

>Ift. undertegnede, jo.

Middelalderen er den korrekte benævnelse ! :)

Hvad vil I da med alle de kræfter?

Mvh
Mogens
Camaro Z28...

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-05 21:25

> Middelalderen er den korrekte benævnelse ! :)

Betegnes det ikke også som panikalderen

--
Tom

Fra : Mogens

Dato : 29-07-05 21:35

On Fri, 29 Jul 2005 22:25:23 +0200, "Tom"
<tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

>Betegnes det ikke også som panikalderen

For nogen måske...

Mvh
Mogens...

Fra : Frederik C

Dato : 29-07-05 22:36

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse

> Middelalderen er den korrekte benævnelse ! :)

Er du født i den? ;)

snip

> Hvad vil I da med alle de kræfter?

Din signatur er vist rigelig forklaring.

> Mvh
> Mogens
> Camaro Z28...

Mvh.

Frederik

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 31-07-05 17:28

> Hmm, gad vide hvordan de ville reagere, hvis jeg sagde følgende:

> Mor, Far den ældre herre på internettet vil gerne tale med Jer... ;)

*ROFL*

/Jan W Nielsen

Fra : Frederik C

Dato : 29-07-05 17:25

Fra : ct

Dato : 28-07-05 23:09

> Det uhyggeligt at se på sådan et "tilfælde" hér, hvor en 3 år gammel
> top of the pops, kørt under 100.000 km, kan erhverves for 110.000 kr
> www.autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=7997824&id=pl2jscjrv3t

Gad vide hvad den ville lande på hvis man importerede den hertil som
brugtvogn?

Fed øse....

/claus

Fra : Mogens

Dato : 29-07-05 06:02

On Fri, 29 Jul 2005 00:09:12 +0200, "ct"
<claus@FJERNDETTEkjerkegaard.dk> wrote:

>Gad vide hvad den ville lande på hvis man importerede den hertil som
>brugtvogn?

www.toldogskat.dk - men mon ikke T&S vil have ca. 300.000 i afgift?

Mvh
Mogens...