Bilforsikring - vær på vagt!
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 28-07-05 15:44

Modtaget fra forsikring:

Police nr. xxx
bla bla bla
Præmie: Nyeste aktuelle terminspræmie i 2005 er 5031, heraf miljøbidrag 30,-
Bla bla bla

Ikke et eneste sted fremgår det af forsikringspolicen at præmien gælder for
½ år = 1 termin!

Ringer og laver brok.

Ny pris på forsikring: 4286 kr .... årligt, fordi der ingen skader har været
og fordi der er andre forsikringer ...

Man skal sateme være vågen!
--
Per, Esbjerg

Fra : NumZie

Dato : 28-07-05 16:23

"Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> wrote in message
> [...]
>
> Ny pris på forsikring: 4286 kr .... årligt, fordi der ingen skader har
> været og fordi der er andre forsikringer ...

Hos hvem er det?

/Kenneth

Fra : Mogens

Dato : 28-07-05 16:46

On Thu, 28 Jul 2005 17:22:37 +0200, "NumZie"
<nyhedsgruppe@NUMSEHVALkennethbon.dk> wrote:

>Hos hvem er det?

SÃ¥dan er det hos alle selskaber !

Mvh
Mogens...

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 29-07-05 07:33

Mogens wrote:

> Sådan er det hos alle selskaber !

Sku' ikke undre mig :-/

Tryg Gruppeforsikring lever ihvertfald fint 'ned' til standarden. Da vi
skulle have kasko på vores første bil tog det seks forsøg før vi
fik en police der indeholdt det vi havde aftalt med assurandøren.

Ebbe

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 29-07-05 16:58

"Ebbe Kristensen" <ebbe@ekologic.dk> skrev i en meddelelse
Mogens wrote:

> [...]

skulle have kasko på vores første bil tog det seks forsøg før vi
fik en police der indeholdt det vi havde aftalt med assurandøren.

Faktisk er det en del af Tryg der er blandet ind i det her ... hvor i landet
bor du? Århus N?

Ebbe

Fra : snusken

Dato : 29-07-05 20:04

Jeg bliver mere og mere glad for vores GF,
som benytter overskudsdeling. ALTSÅ
underskuddet tilbage til forsikringstagerne.

/eric
--------

--
fjern ii i email adressen

mvh eric

Fra : Brian

Dato : 29-07-05 20:57

snusken wrote:
> Jeg bliver mere og mere glad for vores GF,
> som benytter overskudsdeling. ALTSÅ
> underskuddet tilbage til forsikringstagerne.

Underskuddet tilbage ?

Well - jeg ser ikke pointen i at man får noget tilbagebetalt, når
man alligevel har betalt mere i første omgang.

/Brian

Fra : snusken

Dato : 30-07-05 07:31

Jeg er ikke ansat ved GF, men godt 3000 kr. for
en kaskoforsikring for en alm. familiebil er
vel ikke almindeligt efter hvad man ser.

/eric
-----------

--
fjern ii i email adressen

mvh eric

Fra : Brian

Dato : 30-07-05 08:54

snusken wrote:
> Jeg er ikke ansat ved GF, men godt 3000 kr. for
> en kaskoforsikring for en alm. familiebil er
> vel ikke almindeligt efter hvad man ser

Prisen på en kaskoforsikring til bilen afhænger af 100
ting + størrelsen af dit krejler-gen. Jeg ved at min kære gamle
fader giver lige knap 2100,- for at have sin bil forsikret - og det
er hos TopDanmark. Så i dén sammenligning er 3000
ihvertfald ikke billigt.

/Brian

Fra : snusken

Dato : 30-07-05 09:37

Brian wrote:
>Jeg ved at min kære gamle
> fader giver lige knap 2100,- for at have sin bil forsikret - og det
> er hos TopDanmark.

Ja, det var ikke så galt. Mon der findes en webside, hvor
de lavest mulige ( under hensyntagen til diverse parametre )
forsikringspræmier er at se.?

/eric

Fra : Mogens

Dato : 30-07-05 10:13

On Sat, 30 Jul 2005 10:36:44 +0200, snusken <snuskenii@iipc.nu> wrote:

> Mon der findes en webside, hvor de lavest mulige
>( under hensyntagen til diverse parametre )
>forsikringspræmier er at se.?

forsikringluppen.dk ?

Mvh
Mogens