Golf 3 TDI årgange
Fra : K

Dato : 28-07-05 07:38

Hej,

jeg har lige været i Tyskland og se på biler. Her så jeg en Golf 3
TDI st. car, som var indregistreret 1. gang 21/12-1998. Hvor lang tid
blev de ved med at lave den model???
Jeg har kun kunnet finde noget frem til 96.

/K.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-07-05 10:03

"K" <kennet_r@hotmail.com> wrote in news:1122532653.700163.72420
@g14g2000cwa.googlegroups.com:

> jeg har lige været i Tyskland og se på biler. Her så jeg en Golf 3
> TDI st. car, som var indregistreret 1. gang 21/12-1998. Hvor lang tid
> blev de ved med at lave den model???

Mk3 stoppede i 97 mener jeg. Men det forhindrer jo ikke en forhandler i, at
have en bil stående i et år og så først indregistrer den der.

Første reg.dato har egentlig ikke så meget med bilens "fødsel" at gøre.

--
Martin "CST" Johansen [6000]
Billigt brugt crap til salg:

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 28-07-05 10:20

K skriver:

> jeg har lige været i Tyskland og se på biler. Her så jeg en Golf 3
> TDI st. car, som var indregistreret 1. gang 21/12-1998. Hvor lang tid
> blev de ved med at lave den model???

Golf 3 sedan sluttede i 1997. Stationcar'en kom svjh først i 1999.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Brian

Dato : 28-07-05 10:21

K wrote:
> [...]
> blev de ved med at lave den model???
> Jeg har kun kunnet finde noget frem til 96.

Variant/Stationcar blev lavet helt frem til '99.

/Brian

Fra : K

Dato : 28-07-05 12:40

Kom også selv i tanke om det med 1. reg. dato, at man ikke rigtig kan
regne med det, men kan jeg så se og fra stelnr. eller motornr,
hvornår bil rent faktisk er produceret, altså om det f.eks er i 97??

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-07-05 14:11

"K" <kennet_r@hotmail.com> wrote in news:1122550793.524636.8150
@g43g2000cwa.googlegroups.com:

> Kom også selv i tanke om det med 1. reg. dato, at man ikke rigtig kan
> regne med det, men kan jeg så se og fra stelnr. eller motornr,
> hvornår bil rent faktisk er produceret, altså om det f.eks er i 97??

Det burde du kunne ja. Men hvordan ved kun de VW kyndige og det er jeg
desværre ikke

--
Martin "CST" Johansen [6000]
Billigt brugt crap til salg:

Fra : Brian

Dato : 28-07-05 14:15

http://www.abvwc.org.uk/vw_vin.htm

> Det burde du kunne ja. Men hvordan ved kun de VW kyndige og det er jeg
> desværre ikke

Har du aldrig lært om google, mand? Du skulle have et skrald i røven

/Brian

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-07-05 14:32

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> wrote in news:42e8da68$0$18649$14726298
@news.sunsite.dk:

> Har du aldrig lært om google, mand? Du skulle have et skrald i røven

Jo men den brugte jeg ikke lige :)

--
Martin "CST" Johansen [6000]
Billigt brugt crap til salg:

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 28-07-05 14:13

K skriver:

> Kom også selv i tanke om det med 1. reg. dato, at man ikke rigtig kan
> regne med det, men kan jeg så se og fra stelnr. eller motornr,
> hvornår bil rent faktisk er produceret, altså om det f.eks er i 97??

Jeps.

Fra : K

Dato : 28-07-05 19:50

Wuhuu, det var jo lige den side jeg skulle bruge, hvorfor skrev du ikke
det med et samme

Takker

Fra : Brian

Dato : 28-07-05 20:25

K wrote:
> Wuhuu, det var jo lige den side jeg skulle bruge, hvorfor skrev du
> ikke det med et samme

Nok noget med at gøre du ikke skrev det i dit oprindelige spørgsmål

/Brian