Anhængertræk igen igen
Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 26-07-05 10:57

Hmm ja hej igen :)

Jeg har nu kontaktet Dansk Anhængertræk her i Kolding og de handler ikke
med private - jeg skulle kontakte min forhandler sagde de.

Fair nok - at fatte knoglen og ringe til Tegllund ... Originalt Saab
anhængertræk med fast kugle koster 2245 inkl moms og aftageligt det
dobbelte.

Ægte jyde som jeg er nægter jeg simpelthen at betale guldpris for alm.
jern.... de må fanme kunne gøres billigere og jeg er ligeglad med om der
står Saab på trækket... bare kvali er i orden!

Hvor finder jeg et aftageligt træk til min Saab 9000 fra 1994 ?

Hvis bilen er forberedt for træk (jeg aner ikke om den er det) så monterer
jeg selv, men hvis det er en større operation så skal firmaet jeg handler
træk hos kunne montere også.

På forhånd tak :)

--
Martin "CST" Johansen [6000]
Billigt brugt crap til salg:

Fra : Ukendt

Dato : 26-07-05 11:32

> Hvor finder jeg et aftageligt træk til min Saab 9000 fra 1994 ?

hvis du kan nøjes med alm træk:

Anhængerkroge til Saab 9000 CS
Til fast montering. Udstyret med 50 mm trækkugle. Biltemas trækkroge er
testet, godkendt og dimensioneret til de respektive bilers anhængervægt; dog
maks. 1500 kg med mindre anden vægt angives i tabellen. Komplet med bolte,
holder til el-stik og udførlig
OBS! På visse bilmodeller med automatgear kræves oliekøler, for at
trækkrogens montering kan godkendes ved synet.

998,00 kr

i biltema

Mvh
Morten

Fra : Henrik B.

Dato : 08-08-05 10:55

"Juel" <xsnabelastarchild.dk> skrev i en meddelelse

> hvis du kan nøjes med alm træk:
>
> Anhængerkroge til Saab 9000 CS

> maks. 1500 kg med mindre anden vægt angives i tabellen. Komplet med bolte,

For lav vægt til en 9000 CS. Der mangler 300 kg.

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 26-07-05 12:23

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg selv, men hvis det er en større operation så skal firmaet jeg handler

Hvad med at spørge ved en ophugger?
Hilsen Matthias

Fra : Per Rasmussen

Dato : 26-07-05 13:54

> [...]
> jeg selv, men hvis det er en større operation så skal firmaet jeg handler

Hej
Jeg ved ikke om det gælder også SAAB, men jeg har købt udstyr til min Volvo
i Flensborg, og sparet ca. 40 %
Saab Service Heidemann
Auto Heidemann e.K.
Harnis 1
24937 Flensburg
Telefon: +49 (461) 12438
Telefax: +49 (461) 22005
auto.heidemann@t-online.de
http://www.auto-heidemann.de

--
Venlig Hilsen
Per Rasmussen

Fra : Robert Andersen

Dato : 26-07-05 14:58

Jeg står i samme situation som dig, (dog til skoda felicia) men køber træk
hos en hugger, pris 750 kr inkl stik.

- husk lige at når bilen er over 8 år gammel skal den synes hvis du vil
bruge krogen

/Robert

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 26-07-05 16:11

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> wrote in

> På forhånd tak :)

Tak til jer alle - nu har jeg lidt mere at arbejde med. Vil prøve en hugger
i første omgang.

Allerhelst vil jeg have aftageligt, men jeg kan måske "blive nødt til" at
nøjes med alm.

--
Martin "CST" Johansen [6000]
Billigt brugt crap til salg:

Fra : Brian

Dato : 26-07-05 17:19

Martin Johansen [6000] wrote:

> Allerhelst vil jeg have aftageligt, men jeg kan måske "blive nødt
> til" at nøjes med alm.

Hvorfor ikke bare punge det ud som det nu koster, istedet for at
vælge en løsning du ikke er 100% tilfreds med. Hver gang du banker
skinnebenet ind i den grimme kugle, vil du forbande langt væk, at du
var så opsat på at spare relativt små penge.

Jeg havde aftageligt træk på min forrige bil, der var til at af/påmontere
på 10 sekunder, og så godt som skjult når det ikke var i brug. Jeg savner
det hver gang, jeg ser den lille grimme kugle der hænger bag på bilen nu

/Brian - der også er jyde, men knap så nærig

Fra : Henrik B.

Dato : 08-08-05 10:57

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> skinnebenet ind i den grimme kugle, vil du forbande langt væk, at du
> var så opsat på at spare relativt små penge.

Helt enig!

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 08-08-05 11:01

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote in news:42f72c68$0$682
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Helt enig!

Hvis prisen er rigtig så vælger jeg også aftageligt. Men jeg betaler _ikke_
5kkr som Saab Danmark forlanger for det.

--
Martin "CST" Johansen [6000]
NYSYNET (gerne grim) bil søges - MAX 10000,-!

Fra : Verner Johnsen

Dato : 26-07-05 17:58

On 26 Jul 2005 15:10:49 GMT, "Martin Johansen [6000]"
<no@no.no.invalid> wrote:

>Allerhelst vil jeg have aftageligt, men jeg kan måske "blive nødt til" at
>nøjes med alm.

Har du prøvet at spørge:

<http://www.mh-parts.dk/>

Jeg ved ikke om de overhovedet har trækdimser, men hvis jeg sod og
manglede en, ville jeg spørge dem.

--
Venlig hilsen Verner
1990 SAAB 9000 CDi 2,3 16V

Fra : Jan Vennike

Dato : 26-07-05 18:55

> [...]
>
> Jeg har nu kontaktet Dansk Anhængertræk her i Kolding og de handler ikke
> med private - jeg skulle kontakte min forhandler sagde de.

Så har de godt nok lavet om på deres rutiner inden for de sidste 6-8 år -
det var ikke noget problem før i tiden

--
Jan

Remove the cat in the email to reach me