Højttalere i mondeo
Fra : Jesper Mathiesen

Dato : 26-07-05 10:36

Hej.

Jeg har lige et spørgsmål omkring højttalerne i en mondeo fra 97.

En af højttalerne har en irriterende rasle lyd og jeg vil derfor gerne ind
og se hvad det er, men hvordan får man fjernet de gitre som dækker
højttalerne i fordørene? Skal beklædningen af eller kan man bare hive i
gitrene?

På forhånd tak!

Fra : Martin Vollert

Dato : 26-07-05 13:56

Også skrev Vollert
> [...]
> gerne ind og se hvad det er, men hvordan får man fjernet de gitre som
> dækker højttalerne i fordørene? Skal beklædningen af eller kan man

Du skal ha hele dør beklædningen af.
--
Hilsen Martin.
http://home19.inet.tele.dk/vollert

Fra : Ukendt

Dato : 26-07-05 18:27

"Martin Vollert" <sæt martin foran @ @plakaten.dk> skrev i en meddelelse
> Også skrev Vollert

> Du skal ha hele dør beklædningen af.

.....hvilket kan være MEGET drilsk ved håndgrebet. Man skal nemlig have
plastkappen af, ved at trykke gennem det lille hul på bagsiden. Jeg behøver
vel dårligt nævne at dette princip fungerer ad h. til og at kappen bliver
ridset og ødelagt hvis man prøver at løsne den forfra med en skruetrækker.

--
Tom

Fra : Martin Vollert

Dato : 26-07-05 22:09

Også skrev Vollert
> [...]
> behøver vel dårligt nævne at dette princip fungerer ad h. til og at
> kappen bliver ridset og ødelagt hvis man prøver at løsne den forfra

Been there done that
Da jeg skulle ha tonet mine ruder tog jeg vinduerne ud af dørene, det der
tog længst tid var at få dørbeklædningen af, jeg var faktisk sikker på at
dørbeklædningen var en bærende del af bilen så mange skruer var der til at
holde den fast

Fra : Jesper Mathiesen

Dato : 27-07-05 18:10

Er der alternativt nogle, som kan foreslå nogle billige (men gode)
højttalere som passer i de originale huller.

I bilnyt ville de have 800 kr for 2 alpine højttalere, som passer i de
originale huller.

Fra : Martin Vollert

Dato : 28-07-05 04:11

Også skrev Vollert
> Er der alternativt nogle, som kan foreslå nogle billige (men gode)
> højttalere som passer i de originale huller.
>
> I bilnyt ville de have 800 kr for 2 alpine højttalere, som passer i de
> originale huller.

Hvis det er for 800kr for 2stk højttalere så er det da ikke slemt, husk på
Alpine er godt kram.