Billeder og video fra Sturup Raceway
Fra : Thomas H.

Dato : 26-07-05 09:19

www.thhe.dk/Sturup.htm

Jeg har også fedtet et 100Mb klip sammen af DriftChallenge, men kan ikke
finde et sted at hoste det

Yousendit er en midlertidig løsning, filen kan hentes 25 gange og kun i 7
dage, så kun de første er heldige, jeg har uploadet den to gange, så der
altså er 50 hits! Derfor, brug venligst kun det andet link hvis det første
er udløbet.

http://s22.yousendit.com/d.aspx?id=21REFCTPOQ2VZ2EJ9YF2INLJHV
http://s35.yousendit.com/d.aspx?id=3VLZ0554KYUID1LL6MOY6B8J2C

...alternativt kan andre jo uploade den igen til en ny, hvis de gider

--
Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Thomas H.

Dato : 26-07-05 14:10

"Thomas H." <thhedkFjernDetteForPokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

Att: Finn Guldman, ja det er jeg interesseret i, men send mig lige en mail
der ikke hedder n@a.invalid, ikk'?

Fra : Finn Guldmann

Dato : 26-07-05 14:51

Thomas H. wrote:
> Att: Finn Guldman, ja det er jeg interesseret i, men send mig lige en mail
> der ikke hedder n@a.invalid, ikk'?

Sorry. Er på vej. :-§

--
MVH Finn
Hvis folk bare havde lige så travlt med at passe deres egen kørsel,

Fra : Henrik H. Jensen

Dato : 26-07-05 16:51

Thomas H. wrote:
> www.thhe.dk/Sturup.htm
>
> Jeg har også fedtet et 100Mb klip sammen af DriftChallenge, men kan

sjot klip - man forstår godt hvorfor det mest er dækfirmaer man ser som
sponsorer for deltagerne

--
En glad Henrik Jensen på en spindende ThunderCat
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=74