reifen-versand
Fra : tb

Dato : 24-07-05 20:00

Nogen der kender porto for 2 dæk til dk ?
og er der andre steder der måske er billigere?

Fra : Richard

Dato : 24-07-05 20:06

tb wrote:

> og er der andre steder der måske er billigere?

Prøv at spørge motyre.de - deres dækpriser ser ud til at være lavere, men
forsendelsen til DK skriver de ikke noget om...

Men har du checket priserne i DK - fx Bridgestone i dimensioner til fx
'80er-cykler er ikke meget billigere i D svjks

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Moller

Dato : 24-07-05 20:09

Richard wrote:

> Men har du checket priserne i DK - fx Bridgestone i dimensioner til fx
> '80er-cykler er ikke meget billigere i D svjks

   Er det ik fordi de danske forhandlere er ved at tømme rest lagre ?
BT-45 til MZ'en er dobbelt op herhjemme, og priserne til banditten fik
jeg også at mærke hos Aagensen da jeg fik et BT-020 frem for et BT-010
fordæk, og ville i panik købe det der... av av... jeg ku godt vente på
at det rigtige dæk kom så.

--
VH
Lars Molnit

Fra : m0rt3n

Dato : 24-07-05 20:42

"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse
> jeg også at mærke hos Aagensen da jeg fik et BT-020 frem for et BT-010
> fordæk,

Så nu kører du med 20 / 20 på banditten? Jeg fik skiftet dæk i weekenden.
Det virker godt med 10 / 20 kombinationen, men nu må vi se hvad der sker,
når de bliver slidt. Hør; kan man egentlig købe et stativ til afbalancering?
Jeg satte dækkene op på nogle autobukke og det var besværligt...
m0rt3n zrx1100

Fra : Moller

Dato : 24-07-05 20:55

m0rt3n wrote:
> [...]
> når de bliver slidt. Hør; kan man egentlig købe et stativ til afbalancering?
> Jeg satte dækkene op på nogle autobukke og det var besværligt...

   Nej da... det vare sidste år det problem var der... jeg fik det solgt,
og dik mit BT-010 på.

   Jeg køre 14-20 nu :)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Rene Joergensen

Dato : 25-07-05 10:00

m0rt3n <jnsn@_R_E_M_O_V_E_mail.dk> wrote:

> når de bliver slidt. Hør; kan man egentlig købe et stativ til afbalancering?
> Jeg satte dækkene op på nogle autobukke og det var besværligt...

Varenummer 10003340 hos Louis.

--
-René

Fra : Torben Scheel

Dato : 02-08-05 11:33

m0rt3n wrote:
> [...]
> når de bliver slidt. Hør; kan man egentlig købe et stativ til afbalancering?
> Jeg satte dækkene op på nogle autobukke og det var besværligt...

Ind i GDS kampen :
http://www.hasselbalch.dk/mc/mc_balance.asp

--
vh
Torben

Fra : Jesper Andersen

Dato : 02-08-05 15:16

> Ind i GDS kampen :
> http://www.hasselbalch.dk/mc/mc_balance.asp
>

> --
> vh
> Torben

Du kan købe afballanceringsstativet hos louis
www.louis.de
Du kan søge på best.nr.10003340.
Det koster 35 Euro,og der medfølger 3 aksler i str.
15,17 og 20mm.De sælger også værktøj og vægte til
afballanceringen.

Fra : Richard

Dato : 24-07-05 22:11

Moller wrote:

>    Er det ik fordi de danske forhandlere er ved at tømme rest lagre ?
> BT-45 til MZ'en er dobbelt op herhjemme,

BT45 til GB'en bagpå - 110/90-18 - koster ca. 100 EUR dernede og stod vist
til ca. 800 eller 850 i B.'s vinterprisliste. Men dit ex ligner mere
billedet på de moderne brede lavprofildæk

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Moller

Dato : 24-07-05 20:06

tb wrote:
> Nogen der kender porto for 2 dæk til dk ?

   Det står der når du bestiller, og det er forskelligt fra dæk til dæk
osv.. så det ka ikke oplyses.

> og er der andre steder der måske er billigere?

   Ik af hvad jeg bruger tid på... nu har jeg brugt dem så længe, ved de
levere det man bestiller, og gir meget sjældent problem... og er der
problemer løser de sig hurtigt igen. Derved vil jeg ikke bruge de store
resourcer på at spare den sidste 50'er.

--
VH
Lars Molnit

Fra : Anders Kjeldsen

Dato : 24-07-05 20:08

"tb" <skodskod@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Nogen der kender porto for 2 dæk til dk ?
> og er der andre steder der måske er billigere?

Det kostede 100 i porto for et dæk, da jeg bestilte for et par uger siden.
Så måske 100-150 for to dæk.

//Kjeldsen

Fra : tb

Dato : 24-07-05 20:52

Det blev reifenversand.

100kr i porto for to (?14), så det er ok...

Fra : Johan Vikkelsøe-Pede~

Dato : 25-07-05 16:10

Har lige købt dæk til to stk banditter(600). 2 sæt michelin pilot road i
110/70 og 160/60 kostede 1800 pr sæt, incl fragt og de blev bestilt en
søndag aften og var leveret onsdag, man kunne følge pakken rundt med DPD
fragt firmaet.

Så da jeg havde modtaget dækkene, faldt jeg over sadfynsk mc service´s
hjemmeside, de kører spotpriser på michelin og et andet mærke, mener dte var
continental, der kunne jeg have fået de samme dæk for 1900kr, men generelt
er det vist billige på reifenversand..,

MVH
johan
bandit600