Diskussion :cbr600 for hurtigt
Fra : Brassball

Dato : 24-07-05 19:37

Jeg vil mene at det er denslags holdninger som tråden:
CBR600 - Hvor hurtigt ?
viser der skaber situationer hvor nogen kommer til skade, og hvis det
bare er de implicerede, kan vi jo alle være ret ligeglade, men hvad
med de der intetanende kommer i vejen for to "verdensmestre" der kun
har øje for hinanden med over 200 i timen.

Jeg synes det er AMORALSK at opføre sig på denne måde. Jeres med
trafikanter har under den halve tid til at reagere på jeres kørsel i
forhold til hvad med rette kan forvente, og i har over 4 gange så lang
bremselængde, og slår også over 4 gange så hårdt når i rammer nogen
eller noget.

om ikke andet så tænk over den " verdensmester " der lige er blevet
idømt 3 års fængsel for at have for meget til tro til egne evner.

Tænk på hvor dan det er at miste dem man har kærest, man mister for
altid.

Jeg er ikke hellig, kan osse godt lide at køre stærkt, men 200 i
timen, og opmærksomheden rettet på et vædeløb, det er sgu for dumt.

Hvad mener i ??

Kim

BMW R100RS

Fra : HDdriver

Dato : 24-07-05 19:44

Brassball wrote:

> Jeg er ikke hellig, kan osse godt lide at køre stærkt, men 200 i
> timen, og opmærksomheden rettet på et vædeløb, det er sgu for dumt.

Hvis ik kværnen kan holde de næsten 300km/t, gider mig og kværnen
heller ikke at køre race, de der små japanerracere er sgu bare for
kedelige.

HDdriver
Rigtige mænd køre i Sandaler, og G-streng.

Fra : Jacob Larsen

Dato : 24-07-05 19:51

"HDdriver" <Harly@driver.dk> wrote in message

> Hvis ik kværnen kan holde de næsten 300km/t, gider mig
> og kværnen heller ikke at køre race, de der små
> japanerracere er sgu bare for kedelige.
>
> HDdriver

Det forstår jeg ikke. Man kører da ikke næsten 300km/t i traktortræk.

--
Mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879

Fra : Moller

Dato : 24-07-05 19:53

Jacob Larsen wrote:
> "HDdriver" <Harly@driver.dk> wrote in message

> Det forstår jeg ikke. Man kører da ikke næsten 300km/t i traktortræk.

   Det er nok målinger fra en standard Harley rullefelt, og så justeret
spedo ind efter det.

--
VH
Lars Molnit

Fra : Peter Graff

Dato : 24-07-05 19:48

"Brassball" <skoleskibe@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Jeg er ikke hellig, kan osse godt lide at køre stærkt, men 200 i
> timen, og opmærksomheden rettet på et vædeløb, det er sgu for dumt.

-------------Tudefjæs

MVH

Peter Graff

Fra : Jacob Larsen

Dato : 24-07-05 19:56

> [...]
> ret ligeglade, men hvad med de der intetanende kommer i
> vejen for to "verdensmestre" der kun har øje for hinanden

Nu er det jo ikke engang sikkert at motorcyklisten opdagede bilen, så for
ham var det måske et solo-run, ikke et væddeløb.

> Kim
>
> BMW R100RS

Betjent eller bare wannabe-betjent? Jeg er ikke lige inde i BMW-motorcykler.

Fra : Moller

Dato : 24-07-05 19:58

Jacob Larsen wrote:
> [...]
> ham var det måske et solo-run, ikke et væddeløb.

> Betjent eller bare wannabe-betjent? Jeg er ikke lige inde i BMW-motorcykler.

   Wannebe... de køre Yamaha nu :) det er ihvertfald Yamaha maskiner der
har stoppet mig de sidste par gange :)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Jacob Larsen

Dato : 24-07-05 20:16

"Moller" <news@molnit.com> wrote in message

> Wannebe... de køre Yamaha nu :) det er ihvertfald Yamaha
> maskiner der har stoppet mig de sidste par gange :)

Her i Aalborg kører de stadig BMW, men vist ikke udelukkende. Måske vi får
de aflagte heroppe.

Fra : Moller

Dato : 24-07-05 20:17

Jacob Larsen wrote:

> Her i Aalborg kører de stadig BMW, men vist ikke udelukkende. Måske vi får
> de aflagte heroppe.

   *LOL* i har de nye motorveje, og de gamle betjente :)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-05 20:20

Brassball skrev i meddelelsen ...

>Jeg synes det er AMORALSK at opføre sig på denne måde.
>Hvad mener i ??

Næeh, det er bare dumt ! Moral er ikke et begreb de kender. :-|

mvh
Orla

Fra : Ronni

Dato : 25-07-05 09:43

Brassball wrote:

> Hvad mener i ??

At du er en kedelig fætter.

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 25-07-05 09:54

Ronni wrote:
> At du er en kedelig fætter.

Det var vel nok lige den flabede facon? ;)

Kenneth Østrup - <http://blog.riskoger.net/>

Fra : Hekto

Dato : 25-07-05 10:17

In article <dc28m2$1ct$1@abbeden.bunk.cc>, ronnih@mailinator.com
says...
> At du er en kedelig fætter.

Livet kan justeres til 'Kort' eller 'Kedeligt'
De fleste starter nok med indstillingen 'Kort' men efterhånden som
intelligensen indfinder sig, justeres der til et passende niveau
imellem de to yderpunkter. Med alderen er der nok en tendens i retning
af at skrue den lidt længere over imod 'kedeligt'.

- Det KAN være værd at overveje hvorfor!

Darwin er også god at have i tankerne! =
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Ronni

Dato : 25-07-05 11:21

Hekto wrote:

> [...]
> imellem de to yderpunkter. Med alderen er der nok en tendens i retning
> af at skrue den lidt længere over imod 'kedeligt'.

Vel skrevet :)

Men i tråden CBR600 - Hvor hurtig står der intet om, under hvilke forhold
"væddeløbet" blev kørt. Det kunne have været på en fuldstændig øde
motorvej et sted i Jylland kl. 4 om natten, og så er det temmelig
dramatisk at tale om at sætte andres liv på spil.

Derfor mener jeg, at man er en kedelig fætter, hvis man kan hidse sig nok
op over den historie til at starte en diskussion på Usenet.

Fra : Hekto

Dato : 25-07-05 11:35

In article <dc2ee9$dth$1@abbeden.bunk.cc>, ronnih@mailinator.com
says...
> [...]
>
> Derfor mener jeg, at man er en kedelig fætter, hvis man kan hidse sig nok
> op over den historie til at starte en diskussion på Usenet.

Risikoen varierer jo med hvad uret viser!

Nogen bliver jo ophidsede af mindre! Problemet er jo egentlig aldrig at
der er en risiko for at man SELV efterviser Darwins teorier; men at der
er en mulighed for at der ryger andre med i købet.
For tiden er tolerancetærsklen mærkbart på vej nedad m.h.t. hastighed,
larmepotter o.s.v.

Fra : Torben Scheel

Dato : 02-08-05 13:17

Hekto wrote:

> [...]
> imellem de to yderpunkter. Med alderen er der nok en tendens i retning
> af at skrue den lidt længere over imod 'kedeligt'.

IQ falder lidt med alderen - derfor justeres testene ind til at tage
højde for det. Mon ikke det nærmere er den faldende testosteronmængde og
stigende livserfaring og ansvar der peger pilen over på det du kalder
kedeligt?

--
vh
Torben - bangebuks med faldskærmsudspring, svæveflyvning, dykning og

Fra : Hekto

Dato : 02-08-05 14:06

In article <42ef6465$0$67258$157c6196@dreader2.cybercity.dk>,
torben_scheel@hotmail.com says...
> [...]
> højde for det. Mon ikke det nærmere er den faldende testosteronmængde og
> stigende livserfaring og ansvar der peger pilen over på det du kalder

.... det kan også være at hjernecellerne vender tilbage til dere
oprindelige plads????

Jo selvfølgelig er det det! Og når man så er blevet rigtig klog og
erfarren, steger de det hele til fedtegrever, og den yngre generation -
uden ører - må så selv starte forfra!
I guder hvor det dog sinker evulotionen!!!!

'Kedelig' er jo den måde erfarring m.v. tolkes på, når man er yngre.

Fra : Torben Scheel

Dato : 03-08-05 21:49

Hekto wrote:
> [...]
> uden ører - må så selv starte forfra!
> I guder hvor det dog sinker evulotionen!!!!

Nixen bixen Karen Blixen - hvis de åd vores erfaringer råt ville vi
stadig age med stude. Evolution kommer kun ved nytænkning - når ideérne
så er der og skal føres ud i livet må der slås op i historiebøgerne for
at undgå at gentage de værste brølere.

> 'Kedelig' er jo den måde erfarring m.v. tolkes på, når man er yngre.

Det er vist meget præcist.

--
vh
Torben

Fra : Jes Vestervang

Dato : 02-08-05 22:07

Hekto <urxgb@urxgb.qxROT-13> writes:

> 'Kedelig' er jo den måde erfarring m.v. tolkes på, når man er yngre.

Det skal du nok blive citeret for når jeg bliver gammel og kedelig

....men det har sgu altid været sjovere at gøre sig sine egne
erfaringer. For det meste.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R