Syn af cykel med Vampire udstødning?
Fra : MortenP

Dato : 24-07-05 16:49

Hej alle

Jeg har kig på en cykel (har faktisk NÆSTEN købt den).. GS500E hvor der er
monteret en vampire udstødning på..

Den siger selvfølgelig lidt mere end original udstødningen.. Ved i om den
kan synes med denne udstødning?

På forhånd tak

Mvh.
Morten Pannen

Fra : Moller

Dato : 24-07-05 16:57

MortenP wrote:
> [...]
> er monteret en vampire udstødning på..
> Den siger selvfølgelig lidt mere end original udstødningen.. Ved i om

   De larmer, og derved NEJ... men du kan jo være heldig at få en sløv
synsmand som skal videre hjem til konen, og skal ha det overstået.

   Men sælger har vel orignal udstødningen liggende, og derved er den jo
med i salgt, ellers må han ned i pris, fordi du skal ud og bruge tid og
penge fordi han har smidt originalen væk.

--
VH
Lars Molnit

Fra : Jacob Larsen

Dato : 24-07-05 17:32

"MortenP" <mpannen@gmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Den siger selvfølgelig lidt mere end original
> udstødningen.. Ved i om den kan synes med denne

Kan den sikkert ikke, men man kan putte metal-grydesvampe (ståluld) i
potten, mens den er til syn. Øh... Har jeg hørt...

Få hellere sælger til at syne den. Det kan sagtens gå hen og blive MEGET
nemmere for dig i den sidste ende.
--
Mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879

Fra : Moller

Dato : 24-07-05 17:40

Jacob Larsen wrote:

> Kan den sikkert ikke, men man kan putte metal-grydesvampe (ståluld) i
> potten, mens den er til syn. Øh... Har jeg hørt...

   Og håbe de så ik vil lave en CO måling, og jager sonden ned i potten ;)
lidt svært at forklare hvorfor der side en ståluldssvamp på pinden når
de tager sensoren ud igen.

> Få hellere sælger til at syne den. Det kan sagtens gå hen og blive MEGET
> nemmere for dig i den sidste ende.

   Især da tit ved sælger præcis hvad der kan give problemer, og har en
løsning... men for en nybagt køber kan det blive rent helvede at finde
rundt i.

--
VH
Lars Molnit