sp:golf 3
Fra : jens jensen

Dato : 24-07-05 14:58

hej i gruppen
nu har vi bøvlet med at en golf 3 bliver total varm.
der er skiftet ,føler,vandpumpe,køler, men lige lidt har det hjulpet, er der
nogen der har en god ide? til hvad det kan være galt.og ja blæseren kører
mvh Jens

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-05 15:01

> [...]
> der er skiftet ,føler,vandpumpe,køler, men lige lidt har det hjulpet, er
> der nogen der har en god ide? til hvad det kan være galt.og ja blæseren

Mit bud er at der er luft i systemet et sted, eller at køleren er stoppet,
har i prøvet at skylle den igennem, bare for at se om der kan løbe vand
igennem den ??

Mvh
Morten

Fra : Gert

Dato : 24-07-05 19:11

"jens jensen" <jeise@jensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
der
> nogen der har en god ide? til hvad det kan være galt.og ja blæseren kører

nu spørger jeg nok lidt dumt, men har du skiftet thermostaten ?

Mvh
Gert

Fra : jens jensen

Dato : 24-07-05 21:56

jeps jeg har skiftet termostaten,
jeg mener vi har løst problemet
mange tak for svarerne.
jens

Fra : test

Dato : 25-07-05 13:50

shhhhh...ikke sige hvad der var galt

ChipMIK

Fra : Brian

Dato : 25-07-05 14:05

test wrote:
> shhhhh...ikke sige hvad der var galt

*LOL*
Jeg tænkte lidt det samme

/Brian

Fra : jens jensen

Dato : 26-07-05 09:08

okay: så skidt da.
den tideligere ejer har åbenbart fyldt kølertætner i køleren i rigelige
mængder, så alle kanaler i motoren var stoppet til med noget gummiligende
substans,
og så var o ringen i kølerdækslet revnet, det er åbenbart nok til at den fik
forkert melding til føler for blæser.
mvh jens