aventis
Fra : René_joe

Dato : 24-07-05 13:08

min aventis 1,8 wti 2001 mortor larmer en del i forgangskæden... er
der nogen der har samme problem...?

Mvh René

Fra : Lisbeth

Dato : 24-07-05 15:37

"René_joe" <rene_joe@mail.dk> skrev i en meddelelse

min aventis 1,8 wti 2001 mortor larmer en del i forgangskæden... er
der nogen der har samme problem...?

Din hvafforen?

Mvh. Lisbeth

Fra : Jørgen L.

Dato : 24-07-05 15:57

> min aventis 1,8 wti 2001 mortor larmer en del i forgangskæden... er
> der nogen der har samme problem...?
>
> Din hvafforen?

Det er nok en Toyota Avensis 1,8 VVT-I, den har i alt fald kæde i stedet for
tandrem.

Hilsen Jørgen

Fra : Brian

Dato : 24-07-05 16:01

Lisbeth wrote:
> [...]

Hvis det er den der sidder der istedet for tandremmen, er det vel bare med
at få tjekket op på det. De to Avensis jeg har prøvet med kæde, lavede ikke
sjove lyde fra kæden....

> Din hvafforen?

Hvad betyder "hvafforen" ?

Drop nu det der med at kommentere andres måde at stave på....

/Brian

Fra : Lisbeth

Dato : 24-07-05 16:12

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Drop nu det der med at kommentere andres måde at stave på....

Dropper du så det der med at kommentere andres måde at kommentere på *S*

Mvh. Lisbeth

Fra : Brian

Dato : 24-07-05 16:36

Lisbeth wrote:

> Dropper du så det der med at kommentere andres måde at kommentere på
> *S*

Det er alm. kotume at man ikke kommenterer andres stavefejl. Der skal
være plads til alle. Så nej, jeg dropper ikke at kommentere, når andre
skal hævde sig på den måde - om det så er for sjov, eller ej.

/Brian

Fra : Lisbeth

Dato : 24-07-05 17:09

> Det er alm. kotume at man ikke kommenterer andres stavefejl.

Joooo.... men der er forskel på stavefejl. Og visse af slagsen finder jeg
det faktisk både fornuftigt og rimeligt at kommentere. I dette tilfælde
ville jeg såmænd hjælpe spørgeren på vej til at finde information ved at
påpege, at den er nemmere at finde, når man søger på det RIGTIGE navn.

> Der skal være plads til alle.

Også plads til dem der kommenterer de stavefejl, der ikke er uden betydning?
*S*

> Så nej, jeg dropper ikke at kommentere, når andre
> skal hævde sig på den måde - om det så er for sjov, eller ej.

Du er altid velkommen til at kommentere - men det er nu iøvrigt yderst
sjældent jeg kommenterer stavefejl, så vi er nok ikke så uenige endda.

Vil man have information om et bestemt bilmærke, vil jeg til enhver tid
mene, at det er en fordel at få det korrekt stavede navn frem.

Mvh. Lisbeth

Fra : Brian

Dato : 24-07-05 17:19

Lisbeth wrote:

> Joooo.... men der er forskel på stavefejl.

Klar, nogen er bare sjuskede, men da jeg ikke kender René, ved jeg
ikke om det er tilfældet....

> [...]
> tilfælde ville jeg såmænd hjælpe spørgeren på vej til at finde
> information ved at påpege, at den er nemmere at finde, når man søger

Sludder og vrøvl... folk ved godt han mener en Avensis

> Også plads til dem der kommenterer de stavefejl, der ikke er uden
> betydning? *S*

Det er vi så ikke enige om. Om manden skriver Avensis eller Aventis, er
fløjtende ligemeget - folk ved hvad der menes.

> Du er altid velkommen til at kommentere - men det er nu iøvrigt yderst
> sjældent jeg kommenterer stavefejl, så vi er nok ikke så uenige endda.

Glæder mig

> Vil man have information om et bestemt bilmærke, vil jeg til enhver
> tid mene, at det er en fordel at få det korrekt stavede navn frem.

Som sagt - folk ved hvad der menes.
Men lad os nu ikke mundhugges om det, det kommer René jo ingen
steder med

/Brian

Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 24-07-05 19:20

> Klar, nogen er bare sjuskede, men da jeg ikke kender René, ved jeg
> ikke om det er tilfældet....

Ihvertifald imponerende så få slavefejl der har været i de sidste indlæg.
(Især hvis man lige ser bort fra kommafejl.
FOCs

PS.: Men mente manden nu noget med AvenTIS?

Fra : Brian

Dato : 24-07-05 19:42

Freddy O. Christensen wrote:

> Ihvertifald imponerende så få slavefejl der har været i de sidste
> indlæg.

Murphy's lov, du ved...

>(Især hvis man lige ser bort fra kommafejl.

Må man ikke sætte komma som man lyster ?

/Brian

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 24-07-05 19:41

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> wrote in news:42e3bf78$0$18647$14726298
@news.sunsite.dk:

> Sludder og vrøvl... folk ved godt han mener en Avensis

Ja men det er jeg næsten sikker på Google ikke er klar over

Så hvis manden mener det staves som han gjorde så finder han ikke hjælp på
Google det er sikkert og vist.

Jeg synes dog det lignede en smutter og man er vel heller ikke i tvivl om
hvor ens bil staves?

--
Martin "CST" Johansen [6000]
Billigt brugt crap til salg:

Fra : Brian

Dato : 24-07-05 19:54

Martin Johansen [6000] wrote:

> Ja men det er jeg næsten sikker på Google ikke er klar over

Hvad skal han også med google, når denne NG findes ?

> Så hvis manden mener det staves som han gjorde så finder han ikke
> hjælp på Google det er sikkert og vist.

Indimellem kommer google godt nok med et alternativ, hvis man har stavet
forkert - men det gør den ikke med "Aventis". Faktisk er der en del der
staver det på den måde, hvis man kigger på google.

> Jeg synes dog det lignede en smutter og man er vel heller ikke i
> tvivl om hvor ens bil staves?

Nææ, vi kører da ikke Ssang Young - eller hvad den nu hedder

/Brian

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 24-07-05 22:14

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> wrote in news:42e3e3ce$0$18648$14726298
@news.sunsite.dk:

> Hvad skal han også med google, når denne NG findes ?

Nåh ja my bad! :)

> Indimellem kommer google godt nok med et alternativ, hvis man har stavet
> forkert - men det gør den ikke med "Aventis". Faktisk er der en del der
> staver det på den måde, hvis man kigger på google.

Damn - så skal man til at søge hjælp med to stavemåder.

> Nææ, vi kører da ikke Ssang Young - eller hvad den nu hedder

LOL - det er et mærkeligt navn, men ejede jeg en så kunne jeg også stave
til den.

--
Martin "CST" Johansen [6000]
Billigt brugt crap til salg:

Fra : Lisbeth

Dato : 25-07-05 11:26

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg synes dog det lignede en smutter og man er vel heller ikke i tvivl om
> hvor ens bil staves?

Når man staver det forkert både i emnelinje og i selve indlægget, kunne det
såmænd snildt være fordi man ikke ved, hvordan det staves.

Mvh. Lisbeth

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 25-07-05 14:52

"Lisbeth" <lisbeth_jacobsen@hotmail.invalid.com> wrote in

> Når man staver det forkert både i emnelinje og i selve indlægget,
> kunne det såmænd snildt være fordi man ikke ved, hvordan det staves.

Det har du ret i - det lagde jeg ikke engang mærke til :)

--
Martin "CST" Johansen [6000]
Billigt brugt crap til salg: