Audi 2,3E indstille ur?
Fra : Habit

Dato : 23-07-05 10:19

Uret i min audi passer ikke, hvilket jeg gerne vil have ordnet. Jeg kan dog
ikke lige hitte ud af hvordan. Er der nogen der har den originale bog eller
som kan fortælle hvordan dette gøres?

Fra : Michael Nielsen

Dato : 23-07-05 14:36

Hej Habit

> Uret i min audi passer ikke, hvilket jeg gerne vil have ordnet. Jeg kan
> dog ikke lige hitte ud af hvordan. Er der nogen der har den originale bog
> eller som kan fortælle hvordan dette gøres?

Hvis det er som i min fars Audi 80 2,0 fra 92, så kan du dreje en af de
pinde som stikker ud ved speedometeret, ikke den der nulstiller triptæller,
men den anden, et drej til venstre stiller timer, et drej til højre stille
min.

Håber at det kan hjælpe.

Mvh.
Michael

Fra : Aksel

Dato : 23-07-05 22:07

"Michael Nielsen" <leahcim@chicks.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> pinde som stikker ud ved speedometeret, ikke den der nulstiller
> triptæller, men den anden, et drej til venstre stiller timer, et drej til

Ikker helt korrekt, træk ud i knappen og drej til højre eller venstre.

Hilsen Aksel

Fra : Habit

Dato : 24-07-05 20:54

Jeg tror altså stadig I tænker på andre modeller, for de 2 pinde der sidder
i min er hhv. til justering af instrumentlyset og nulstilling af triptæller
og begge sidder meget langt fra uret!

Skulle jeg have dummet mig >s<, må I såmænd gerne korrekse, da jeg gerne vil
have løst problemet.

mvh

Fra : mk \(5220 Odense SØ\~

Dato : 25-07-05 00:10

"Habit" <altomkrybdyrFJERN@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og begge sidder meget langt fra uret!
>
> Skulle jeg have dummet mig >s<, må I såmænd gerne korrekse, da jeg gerne

_Kan du nu høre efter_:

Træk ud i venstre pind (den til instrumemtlyset) og medens du holder den ude
drejer du den (vistnok til højre) og holder den der i et par sekunder.
Så "løber" viserne rundt og så slipper du knapppen på det rigtige tidspunkt.

Mvh Morten

Audi A6 -95

Fra : Habit

Dato : 29-07-05 09:43

Fuldstændig korrekt....Tak for det

mvh

Fra : Habit

Dato : 23-07-05 17:32

Hej
Jeg tror din fars opbygning ligner Audi 100 fra firserne, da man stiller
uret på den måde du angiver her. Sådan ser det desværre slet ikke ud i min,
da ur, olitrykvisning m.v. sidder langt til højre og her stikker ingen
"pinde" ud gennem frontglasset. Men tak alligevel.

Jeg håber stadig der er nogen der kan svare.

Fra : NikonPro.dk

Dato : 24-07-05 10:04

Spørg i forum på www.audi-club.dk

--

med venlig hilsen
Bjarne

Fra : Habit

Dato : 24-07-05 20:56

Det var også min første indskydelse og jeg har såmænd forsøgt ret ihærdigt
synes jeg selv, men logikken med password m.v. forstår jeg i alt fald ikke,
da de passwords jeg vælger (har prøvet flere gange) ikke dur. Efter hvad jeg
kan forstå/se kan jeg ikke se svarene på indlæggende hvis jeg ikke er
logget, så forummet måtte jeg derfor glemme at bruge.

mvh