Bananmanifold til Corrado
Fra : Jan Linnebjerg Peder~

Dato : 22-07-05 21:05

Hejsa.. Jeg leder efter en bananmanifold til min corrado - har prøver at
kontakte nogle forhandlere herhjemme, men uden succes. Hvor skal jeg prøve -
har tænkt på Ebay, men ved ikke hvad såddan en hedder på tysk... nogle gode
ideer - eller oversættelser ?

MVH Jan LP

Fra : Niels Bengaard

Dato : 22-07-05 21:21

> [...]
> prøve - har tænkt på Ebay, men ved ikke hvad såddan en hedder på tysk...
> nogle gode ideer - eller oversættelser ?

Søg på fächerkrümmer så tror jeg du får nogle hits.

Niels

Fra : N/A

Dato : 23-07-05 21:37

Fra : Jan Linnebjerg Peder~

Dato : 23-07-05 21:37

"Rasmus" <SLETdetHERmaximreality@ofir.dk> skrev i >
http://www.supersprint.com/

> De laver ihvertfald til G60' eren
>
> /Rasmus

Tak for tippet.. prøver deres danske forhandler...

Fra : Niels Bengaard

Dato : 23-07-05 22:56

> http://www.supersprint.com/

> Tak for tippet.. prøver deres danske forhandler...

Der er faktisk flere af disse på ebay.de til rimelige priser.

Niels