Sætte radio i en Kia Picanto
Fra : Morten Trab

Dato : 22-07-05 15:44

Hej,

Hvordan kan man sætte en radio i en Kia Picanto??

Hullet i midterkonsollen er for lille til at beslaget fra radioen ikke
kan komme ind i det...

Der sidder noget "sokkel" agtigt noget inde i hullet, som ser ud til
at være skruet fast i siderne, kunne den komme ud kan beslaget også
komme ind i hullet...
Problemet er så bare at jeg ikke kan få det "skjold" der sidder
omkring løs...

Nogen der har nogle tips??

Mvh. Morten Trab

Fra : Carsten Svensgaard

Dato : 23-07-05 13:19

Morten Trab wrote:
> [...]
> komme ind i hullet...
> Problemet er så bare at jeg ikke kan få det "skjold" der sidder

Spørg forhandleren? Selvom han sikkert helst ville montere den for dig,
så kan han sikkert lokkes til et tip eller 2? Jeg fik monteret min radio
fa forhandleren som led i handlen, så ved ikke lige hvordan den ser ud uden.

Ellers så kan den beskrevne sokkel sikkert skrues af, hvis du bor i
nærheden af Østerbro(Kbh) er du velkommen til kigge forbi, hvis du vil
have en anden mening.

Carsten

Fra : Liquid

Dato : 23-07-05 19:37

"Morten Trab" <morten@trab.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Hvordan kan man sætte en radio i en Kia Picanto??
>
> Hullet i midterkonsollen er for lille til at beslaget fra radioen ikke
> kan komme ind i det...

Havde samme pudsighed i min mors Picanto. Radioen skal blot sættes i uden
rammen omkring den (Du må da kunne få den af?).

- Martin