En porsche møder en høne.... fy for py for~
Fra : Ukendt

Dato : 21-07-05 19:10

http:\\vwfanatic.dk/Billeder/Porsche/Porsche_und_huhn_01.jpg
http:\\vwfanatic.dk/Billeder/Porsche/Porsche_und_huhn_02.jpg
http:\\vwfanatic.dk/Billeder/Porsche/Porsche_und_huhn_03.jpg
http:\\vwfanatic.dk/Billeder/Porsche/Porsche_und_huhn_04.jpg

Porschen skulle efter sigende have kørt med 260 km/t da den mødte hønen.

--
/Claus

HUSK VW TRÆF I TIRSTRUP, 5.-7. AUGUST 2005
www.vwfanatic.dk/Info/CGDmeeting2005.pdf

Fra : Peder\(2791\)

Dato : 21-07-05 19:15

Shit - der har været smask på - heldigt at det kun er forruden der er
smadret....men at vaske op efter den gale høne.....

Fra : Holten

Dato : 21-07-05 20:52

> [...]
> http:\\vwfanatic.dk/Billeder/Porsche/Porsche_und_huhn_04.jpg
>
> Porschen skulle efter sigende have kørt med 260 km/t da den mødte hønen.

Ligner nu godt nok en fasankok.

MVH

Holten

Fra : Ukendt

Dato : 22-07-05 07:21

"Holten" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse

| Ligner nu godt nok en fasankok.

For mig ligner det mere et roadkill :).

Fra : Per Tordrup

Dato : 22-07-05 08:16

Høne, fasankok. Der bliver ikke meget suppe og middagsmad af det dyr

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 21-07-05 21:19

"Claus Petersen" <claus_petersen(SNABELA)stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> http:\\vwfanatic.dk/Billeder/Porsche/Porsche_und_huhn_04.jpg
>
> Porschen skulle efter sigende have kørt med 260 km/t da den mødte hønen.

Hønsesuppe anyone?

God damn den er da bare voldsplattet udover det hele!

--
/Dennis
Seat Leon 1.9 oliefyr

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 22-07-05 10:27

"Claus Petersen" <claus_petersen(SNABELA)stofanet.dk> skrev....

> Porschen skulle efter sigende have kørt med 260 km/t da den
> mødte hønen.

Hastigheden behøver slet ikke ha' været så høj. Har selv prøvet at få
smadret forlygten på en Xsara med 130 km/t.

Det var en due, og den valgte simpelthen at flytte helt ind i lygten.
Af en eller anden grund ville hovedet dog ikke med. Det fandt vi
aldrig. Men lygteglasset blev smadret og parabolen krøllet.

Iøvrigt et temmelig højt smæld det giver.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 22-07-05 10:52

Kent Oldhøj skrev:

> Det var en due, og den valgte simpelthen at flytte helt ind i lygten.
> Af en eller anden grund ville hovedet dog ikke med. Det fandt vi
> aldrig.

ROFL
Hans

Fra : Ukendt

Dato : 22-07-05 12:35

> Hastigheden behøver slet ikke ha' været så høj. Har selv prøvet at få
> smadret forlygten på en Xsara med 130 km/t.

Forlygteglas har nok ikke samme styrke som en lamineret rude.

> [...]
> aldrig. Men lygteglasset blev smadret og parabolen krøllet.
>
> Iøvrigt et temmelig højt smæld det giver.

Jeg tog en musvåge ved ca. samme hastighed i Tyskland, det gav et ordentlig
skrald men ruden holdt.
Den var dog noget fedtet bag efter. Hvorfor at musvågen valgte at tabe højde
ind over motorvejen har jeg aldrig helt fattet.

Jeg har også taget en hjulbolt midt på forruden ved ca 120 km/t ruden gik
godt nok meget i stykker, men bolten gik dog ikke igennem.

Jeg tror på at der skal være noget knald på for at en høne / fasan flyver
lige igennem en lamineret rude.
Er dog noget imponeret over at han ikke tabte bilen ved sådan en oplevelse.

Fra : Ukendt

Dato : 22-07-05 13:05

"Claus Petersen" <claus_petersen(SNABELA)stofanet.dk>

Hvorfor at musvågen valgte at tabe højde
| ind over motorvejen har jeg aldrig helt fattet.

Fordi den var på vej efter aftensmad, der holder mange rovfugle til i
nærheden af veje, pga roadkill er nemt bytte. Den havde så bare ikke taget
dig & din fart med i beregningen, og blev selv roadkill :(.

Fra : Jake

Dato : 22-07-05 14:27

Kent Oldhøj wrote:
> [...]
> aldrig. Men lygteglasset blev smadret og parabolen krøllet.
>
> Iøvrigt et temmelig højt smæld det giver.

Hmm
Lygteglas er åbenbart ikke så solidt!!
Har en gang prøvet at tage en fugl med brystkassen ved
motorvejshastighed (på motorcykel). Det kunne da mærkes, men der var
ingen blå mærker til følge.

/Jake
406, XJ600

Fra : Unlimited

Dato : 22-07-05 16:34

> Det var en due, og den valgte simpelthen at flytte helt ind i lygten.
> Af en eller anden grund ville hovedet dog ikke med. Det fandt vi
> aldrig. Men lygteglasset blev smadret og parabolen krøllet.

Det kan være den har snakket sammen med den fasan jeg ramte med 170 km/t på
motorvejen mod rødby sidste år.
Der var det kun hovedet der blev siddende på fronten af bilen.
Ved dog ikke hvor meget der var af den under bilen..

/F

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 23-07-05 08:57

Kent Oldhøj skrev:
> [...]
> aldrig. Men lygteglasset blev smadret og parabolen krøllet.
>
> Iøvrigt et temmelig højt smæld det giver.

Tjah! Jeg nappede engang en krage med 180 km/t. Den ramte forruden
direkte og ca. på det samme sted som Porschen blev ramt.

Pr. refleks dukkede vi os begge og der kom et kraftigt dunk da den
ramte. Der skete dog intet med forruden, men kragen kunne betragtes i
bakspejlet da den faldt ned i flere stykker.

Mvh
Claus

Fra : Niels Skaaning

Dato : 22-07-05 17:16

Claus Petersen wrote:

> [...]
> http:\\vwfanatic.dk/Billeder/Porsche/Porsche_und_huhn_04.jpg
>
> Porschen skulle efter sigende have kørt med 260 km/t da den mødte hønen.

Det er da ikke en høne, men en fasankok.

NS

Fra : Ukendt

Dato : 22-07-05 17:44

> [...]
> http:\\vwfanatic.dk/Billeder/Porsche/Porsche_und_huhn_04.jpg
>
> Porschen skulle efter sigende have kørt med 260 km/t da den mødte hønen.

Lyder rigtigt.
Jeg har ramt en måge med 160 Km/t. Den ramte lige på toppen af motorhjælmen
og klaskede ind i forruden og videre hen over taget. Der var en hvid stribe
lige fra køleren og hele vejen hen over bilen, men forruden tog ingen skade,
det gav bare et ækelt dunk.

--
Tom

Fra : Robert Andersen

Dato : 22-07-05 22:54

> Porschen skulle efter sigende have kørt med 260 km/t da den mødte hønen.

Har engang blendet bambi med forhjulet på en offroad motorcykel.... kørte
140, og den løb lige ind i egerne, der var ikke andet tilbage end pels i
luftfilteret, lidt indvolde og maveindhold på mig, og lidt af tarmsystemet
på udstødningen... - det lugter ikke specielt godt

/Robert

Fra : Pita

Dato : 23-07-05 00:13

> [...]
> http:\\vwfanatic.dk/Billeder/Porsche/Porsche_und_huhn_04.jpg
>
> Porschen skulle efter sigende have kørt med 260 km/t da den mødte hønen.

Overlevede hønen?

--
Pita

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 23-07-05 02:02

"Pita" <hjardemaal@(FUCK JER I LAMME FEDE KLAMME SPAMMERE - JERES MOR ER EN
FED LUDER MED GRIMME BRYSTER - FJERN ALT MED STORT OG PARANTESERNE, HVIS DU
IKKE HAR EN FED LUDER TIL MOR MED GRIMME BRYSTER)email.dk> skrev i en
meddelelse news:42e17d5e$0$19501$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

Din "indbyggede" spambeskyttelse af din e-mailadresse fortæller egentligt
mere om hvem du er end om spammerne

> Overlevede hønen?

Tjek selv efter på sidste billede...

Emil

Fra : ChipMIK

Dato : 23-07-05 12:31

Emil Jensen [2100] wrote:
> [...]
> meddelelse news:42e17d5e$0$19501$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> Din "indbyggede" spambeskyttelse af din e-mailadresse fortæller egentligt

Jeg kan ikke se noget...linksene er døde :(

ChipMIK

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 23-07-05 17:46

ChipMIK <Michael@migfjern.kallnet.fo> wrote in

> Jeg kan ikke se noget...linksene er døde :(

http://tuxx.dk/opendir/images/

Led efter noget med huhn...

--
Martin "CST" Johansen [6000]