Sommerferie i sydeuropa, mødes dernede??
Fra : kenneth T

Dato : 20-07-05 23:06

Hejsa

I overmorgen Fredag, er vi et par stykker der tager af sted mod det sydlige
Europa.
I første omgang til Schweiz, via alperne til nord-Italien & syd-øst
Frankrig. Derefter stilles kursen mod det nordlige Spanien og grænsen til
Frankrig, også kendt som pyrenerene, undervejs lidt afslapning et sted hvor
der er noget vand, hvorefter vi kører hjem igen.
Alt dette skulle kunne klares inden for knap 3 uger.

uge 30-31-32

Hvis nogen skulle befinde sig i samme område, omtrentligt samtidig, ville
det være perfekt at sende mig en SMS.
Jeg er nemlig altid klar på at mødes med nogle andre danskere.
....måske til fælles middag på en lille hyggelig resturent.
....måske hygge & løgnehistorier på campingpladsen.
....måske følges ad et par dage eller længere.
....måske nyde en kop dansk kaffe.

Naturligvis lægger jeg vejen forbi nogle af Mc-campingpladserne i Frankrig,
det er jo altid fedt at møde nye mennesker på sin ferie.

SMS på +45 22871590

--
MVH
Kenneth T

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 21-07-05 08:01

"kenneth T" <ken_t@cool.dk> writes:

> uge 30-31-32

Hmm, skal til samme område men tager først afsted i uge 32. Så vi kan
da lige vinke til hinanden nede ved grænsen

--
Mikkel | Compared to system administration,
motortosse.dk | being cursed forever is a step up.

Fra : kenneth T

Dato : 21-07-05 14:42

> Hmm, skal til samme område men tager først afsted i uge 32. Så vi kan
> da lige vinke til hinanden nede ved grænsen

Okay, du kan kende mig på at jeg er ham den modkørende motorcykelist som
vinker til dig så :)

Fra : Peter Vistesen

Dato : 21-07-05 10:20

Go tur !

Jeg er også ved at planlægge en tur syd med "runskibet" om en lille månedes
tid, og spørgsmålet er om der findes en liste over camping pladser i det
forskellige lande, som man evt. kan finde på internettet ?

Eller endnu bedre at man kan få en "addon" til en Garmin quest så de ligger
på den ??

VH Peter Vistesen
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=3581

Fra : kenneth T

Dato : 21-07-05 14:45

> Jeg er også ved at planlægge en tur syd med "runskibet" om en lille
> månedes tid, og spørgsmålet er om der findes en liste over camping pladser
> i det forskellige lande, som man evt. kan finde på internettet ?

Prøv www.mctouringclub.dk der er et par stykker, fortrinsvis i frankrig,
ellers er det mest hoteller.
www.campingmoto.com her er link til 4 i frankrig, hvoraf den i Crest ved
Lyon, klart er den mest besøgte, den er et must.

> Eller endnu bedre at man kan få en "addon" til en Garmin quest så de
> ligger på den ??

Jeg har desværre intet fundet, men generelt er der masser af camping pladser
dernede, det vil bare være sjovt at møde nogle folk på mc.