Ak, ak, ak.. Streetfighter..
Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 19-07-05 12:15

http://www.streetfighters-mc.dk/

Med julelys i øjnene fandt jeg denne side.. Fuldt overbevist om at det havde
noget med streetfightere at gøre, men nej.. -Jeg blev skuffet!
Tror jeg vil starte en klub for streetfightere der skal hedde noget med
"sports mc" eller noget i den stil..

De fik også lige denne besked:
____________________________
Hej..

Nu har jeg søgt lidt på streetfighter over google her i dk, og nu hoppede
jeres side jo frem.. -Så var jeg jo helt oppe at ringe!
-Lige noget for min kammerat og jeg da vi selv er igang med nogle ret syge
streetfighter projecter.

Min kammerat med mange special dele og turbo, og jeg selv med sponsor i
tyskland og diverse andre steder...

MEN!

-Jeg blev skuffet!
Der var jo ikke en eneste streetfighter på jeres side!? Hvad sker der? Er
der noget jeg har misforstået?
_____________________________

Det var så lige et lille møgfald fra min side..

--
--==>OlIvEr<==--
Honda Hornet 600

Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 19-07-05 12:16

Og forresten..
Er der noget klubber der virkeligt har primert med streetfightere at gøre
her i dk?

Fra : Moller

Dato : 19-07-05 12:44

OlIvEr [6000] wrote:
> Og forresten..
> Er der noget klubber der virkeligt har primert med streetfightere at gøre
> her i dk?

   Heller ikke lykkedes mig at finde nogen... ku godt savne en som kunne
sprede info om dele pushere, og undergrunds malere osv. ;) nasty
personer, som virkelig kan lave prikken over I'et.

   Men Ak, nej, vi må stadig nøjes med at kigge på tyskerstilen :( selv om
det ku være fedt med en mere DK still ;) måske du kan ligge grunden for
noget der Oliver ?

   Og NEJ, den lille VFR400 i Bike bladet havde sgu ik meget med
Streetfighter at gøre... den var aaaaalt for meget standard. Vil næsten
våge at påstå min Ratbike aka MZ'en er mere streetfigther end den lille
honda, i sort mat.

--
VH
Lars Molnit

Fra : StoneCold

Dato : 19-07-05 16:01

"OlIvEr [6000]" <hayabusa@post.cybercity.dk> wrote in message
> Og forresten..
> Er der noget klubber der virkeligt har primert med streetfightere at gøre
> her i dk?

Har ikke fundet en endnu... men kommer måske, lader jo til at det spredes
lidt som tiden går

Jeg er klart med på en StreetFighter når jeg skal have cykel igen - da mit
budget er mest til hjemme byggeri osv.

Du har sikkert set min tiderliger CB1100/1200F/R SF Style som endte med at
stå mig i ca 45000.- så noget i den stil igen ville være ok

Men tjek min site ( ikke køn ) med lidt pics samlet hist og pist...

Ser frem til at se hondaen færdig..

--
Steen
No bike at the moment

Fra : StoneCold

Dato : 19-07-05 16:09

"OlIvEr [6000]" <hayabusa@post.cybercity.dk> wrote in message
> Og forresten..
> Er der noget klubber der virkeligt har primert med streetfightere at gøre
> her i dk?

Ups... har forkert url i min sig. tjek denne istedet :

http://users.cybercity.dk/~nmb26010

Har rettet url nu
--
Steen
No bike at the moment

Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 19-07-05 20:21

> http://users.cybercity.dk/~nmb26010
----
Det der er jo så en fryd for øjet.. Keep up the good work.. :))

Prøver lige at høre min kammi ad om jeg må smide billeder af hans på
nettet..
Tror roligt jeg kan sige at det blev den første "rigtige" streetfighter på
de danske gader.. -Ihvertfald for min stil..

Fra : StoneCold

Dato : 20-07-05 22:16

> ----
> Det der er jo så en fryd for øjet.. Keep up the good work.. :))

Takker vil have siden lavet lidt om når vi kommer til vinter, der er
lidt probs med den cybercity server.... he he - og mine billede gallerier...

> [...]
> Tror roligt jeg kan sige at det blev den første "rigtige" streetfighter på
> de danske gader.. -Ihvertfald for min stil..

det glæder jeg mig til at se - endlig smid et link til mig PM

Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 21-07-05 10:35

> det glæder jeg mig til at se - endlig smid et link til mig PM
--
De andre skal nu også lige se..

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3890

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-05 12:31

> [...]
> noget med streetfightere at gøre, men nej.. -Jeg blev skuffet!
> Tror jeg vil starte en klub for streetfightere der skal hedde noget med

HAHA ja de er her fra byen, kender den ene af dem, der er ikke en
streetfighter cykel i den klub..

Mvh
Morten

Fra : Moller

Dato : 19-07-05 12:41

Juel wrote:

> havde

> HAHA ja de er her fra byen, kender den ene af dem, der er ikke en
> streetfighter cykel i den klub..

   Så så, der er da en af dem med en hissig Buel ;) i ved jo godt at
maskiner baseret på HD motore er noget af det vildeste :)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Schlæger

Dato : 19-07-05 13:17

Moller wrote:

>    Så så, der er da en af dem med en hissig Buel ;) i ved jo godt at
> maskiner baseret på HD motore er noget af det vildeste :)

Jeps - niveauet lige over diesel ....

Mch Schlæger

Fra : Claus Rittig

Dato : 19-07-05 15:33

"Schlæger" <gertschlagerFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeps - niveauet lige over diesel ....

Tjah, jeg har engang været på tur med en HD model 883 Sportster med 128hk,
den var der ikke meget diesel over. Eller du mener måske den nye Neander
TurboDiesel? Den har jo faktisk 92hk, så du har nok ret - niveau'et lige
over diesel...

Rittig
("Mod uvidenhed kæmper selv guderne forgæves")

Fra : Eg Egemarke

Dato : 19-07-05 19:13

Neander diesel ??? Hvad er nu det for en fætter ??? Har du noget link etc.

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265
Manualer til Mc brug emule hent programmet på www.emule.dk

Fra : Claus Rittig

Dato : 19-07-05 21:30

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Neander diesel ??? Hvad er nu det for en fætter ??? Har du noget link etc.

TDI, faktisk.
Nej, jeg har ikke noget link, men der er en artikel om den i Motorrad 14,
24.06.2005.
Tysk cruiser der ikke er en udpræget øjebæ med 175Nm, det giver sgida nok et
bundtræk der er til at mærke

Rittig

Fra : Anders Houmark

Dato : 19-07-05 21:51

Claus Rittig wrote:
> [...]
> 14,
> 24.06.2005.
> Tysk cruiser der ikke er en udpræget øjebæ med 175Nm, det giver sgida

Uh.. 175Nm.. det er sguda temmelig voldsomt på en motorcykel :)
Til sammenligning har en 2005 Yamaha R1 "kun" 105Nm :)

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Ukendt

Dato : 20-07-05 08:48

Anders Houmark skrev i meddelelsen ...

>Uh.. 175Nm.. det er sguda temmelig voldsomt på en motorcykel :)
>Til sammenligning har en 2005 Yamaha R1 "kun" 105Nm :)

Og når Du så har været gennem regnemaskinen, (gearkassen), så vil Du se at
den på alle punkter er noget ringere end R1

mvh
Orla
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr/moment

Fra : Ole Hansen

Dato : 20-07-05 07:36

www.neander-motors.com

--
Ole Hansen

Fra : Hekto

Dato : 20-07-05 08:19

In article <42dd42b9$0$18649$14726298@news.sunsite.dk>,
egemarke@hotmail.com says...
> Neander diesel ??? Hvad er nu det for en fætter ??? Har du noget link etc.

Denne sportslige lille sag, med turbo und alles, knaldede rundt på
Assen igen i år.
http://arena-mc.torps.net/images/0405-ducati-assen/DSCN0831_2.jpg
http://arena-mc.torps.net/images/0405-ducati-assen/DSCN0832_2.jpg

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 19-07-05 20:29

> [...]
> -Jeg blev skuffet!
> Der var jo ikke en eneste streetfighter på jeres side!? Hvad sker der? Er
=================================
Hej Oliver...

Vi forstår dig godt. Grunden til vi valgte navnet "Streetfighters MC" er at
vores kørestil er meget tilegnet streetfighters MCer. (Den korte
forklaring)... Der er et par småprojekter i klubben omkring streetfighters,
mens fordi vi kører stunt og ikke ønsker at smadre for flere 1000 hver gang
vi tilter, en R6 og muligvis en ZX10R er under behandling.

Der var en klub i det jyske der hed Streetfighters Club, men den er vist
blevet opløst efter hvad jeg ved..

M.v.h. Streetfighters MC

Hehe.. Haha.. Hohoho...

Fra : Anders Houmark

Dato : 19-07-05 22:12

OlIvEr [6000] wrote:

> =================================
> Hej Oliver...

[klip]

> M.v.h. Streetfighters MC
>
> Hehe.. Haha.. Hohoho...

?
Jeg synes de giver et udmærket svar.

At kalde sig for streetfighters mc synes jeg heller ikke nødvendigvis
indikerer, at de kører på streetfighter maskiner. Måske går der for meget
dansklærer i mig, men "streetfighters mc" kan også give associationer til
rocker bander, folk der godt kan lide at "angribe svingene" og lign..

Og så selvfølgelig, det er jo ret svært at finde på et navn til en klub. Her
tænker jeg på de unge motorcyklister fra Fyn, som her i gruppen spurgte
efter hjælp til navne.. Tror det endte med "Kids On Wheels", men det er så
vist også blevet ændret igen.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 19-07-05 22:21

> Jeg synes de giver et udmærket svar.

Ahh.. For måske et års tid siden eller mere..
Men pt. syntes jeg nu at streetfighter (i forbindelse med cykler) associerer
til noget andet en kåbe cykler..

> [...]
> dansklærer i mig, men "streetfighters mc" kan også give associationer til
> rocker bander, folk der godt kan lide at "angribe svingene" og lign..

Ja.. Siger det samme som før.. For et par år siden kunne man måske sige man
"fightede" med svingene (og det kan man vil også endnu).
Meeen.. Syntes nu igen at streetfighter -er- streetfighter..

> [...]
> efter hjælp til navne.. Tror det endte med "Kids On Wheels", men det er så

Helt enig, men tror nu noget hvor "race" indgik ville passe bedre end
"fighter" når det jo nu -er- ræsere de kører på..

Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 19-07-05 22:22

> Helt enig, men tror nu noget hvor "race" indgik ville passe bedre end
> "fighter" når det jo nu -er- ræsere de kører på..
----
Far er ikke sur..
-Far er SKUFFET!

Fra : "> Allan

Dato : 20-07-05 09:08

> [...]
> "sports mc" eller noget i den stil..

> Der var jo ikke en eneste streetfighter på jeres side!? Hvad sker der? Er

Hvis der nogen bør Henrik fra http://www.svendborgmc.dk/ vide det... Han har
da ihvertfald bygget en del cykler som nogle gange når at stå til salg et
par uger i hans butik... Nogle af dem nogle uuuunderlige creationer - men
smag og behag er jo forskellig... Jeg synes ihvertfald at en standard Bandit
1200 er pæn som den er...

Mvh
Allan

Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 20-07-05 10:41

Er

> Hvis der nogen bør Henrik fra http://www.svendborgmc.dk/ vide det...
----
Hehe..
Tjek linket herunder og sig at jeg ikke ved hvad en streetfighter er..

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 20-07-05 11:02

OlIvEr [6000] wrote:

> Er

> ----
> Hehe..
> Tjek linket herunder og sig at jeg ikke ved hvad en streetfighter er..

Link tjekket(igen igen og igen )

*"du ved ikke hvad en streetfighter er"*

får jeg en præmie nu?

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : Rune Romdal

Dato : 20-07-05 09:21

Tjek den her, den er godt nok under opstart, men jo flere jo bedre ;)
http://www.fighters-site.dk/

--
Venlig hilsen Rune
www.Bandit600RR.dk

Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 20-07-05 10:54

> Tjek den her, den er godt nok under opstart, men jo flere jo bedre ;)
> http://www.fighters-site.dk/
----
Den er jeg med på.. Har oprettet mig..

Fra : Ronni

Dato : 20-07-05 09:02

OlIvEr [6000] wrote:

> Med julelys i øjnene fandt jeg denne side.. Fuldt overbevist om at det havde
> noget med streetfightere at gøre, men nej.. -Jeg blev skuffet!

Nu er det formentlig ikke en public service klub, så de kan jo tillade sig
at kalde sig præcist det de har lyst til, uden at nogen behøver blive sur
på dem.

Hvis du vil have streetfighters, så er www.sporthoj.com/forum sikkert
noget for dig, der er et forum dedikeret til streetfighters.
Det kræver bare at du forstår svensk.