Skifte indtræk, Volvo 940 st. car - hvor o~
Fra : Malkekoen

Dato : 19-07-05 17:17

Kabinen i min fars aldrende Volvo 940 st. car fra 1995 er ved at se noget
ramponeret ud. Der skal skiftes indtræk flere steder, og muligvis skal
forsædet også skiftes.

Jeg ville derfor høre om der var nogen der kunne hjælpe med det til en
fornuftig pris? Han har slet ikke råd til at få det gjort hos Volvo. Bilen
befinder sig i Køge, men kan køres til alle dele af Sjælland (eller andre
dele af landet om nødvendigt). Det behøver ikke at være originalt indtræk -
bare det ser anstændigt ud.

Alternativt: Hvorhenne kan man købe nyt indtræk til sådan en bil?

Håber meget, at en eller andet har tid og lyst til at hjælpe os - vi kan
desværre ikke gøre det hele selv - for mange tommelfingre.

Fra : Mogens

Dato : 19-07-05 20:00

On Tue, 19 Jul 2005 18:16:31 +0200, "Malkekoen" <tsoelund@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>bare det ser anstændigt ud.
>Alternativt: Hvorhenne kan man købe nyt indtræk til sådan en bil?

"Søgård" har da i mange år leveret kvalitets sædebetræk, som "enhver"
selv kan montere. Kvalitet betyder perfekt pasform og ikke noget
slaskeværk...

Ellers kan man vel købe noget af det her:
www.bildillen.dk/?mode=produktlinks&style=show&gruppeID=11

Mvh Mogens...

Fra : Malkekoen

Dato : 20-07-05 00:19

Mange tak!

Er det virkeligt ikke besværligt at skifte gulvtæppe i en Volvo 940?

Fra : Mogens

Dato : 20-07-05 19:13

On Wed, 20 Jul 2005 01:19:19 +0200, "Malkekoen" <tsoelund@hotmail.com>
wrote:

>Er det virkeligt ikke besværligt at skifte gulvtæppe i en Volvo 940?

Jow - hele gulvtæppet kræver, at man piller "alt" ud. Og hvis hænderne
er skruet forkert på, er opgaven nok rimelig stor...

Mvh Mogens...