har jeg selv svaret???
Fra : christoffer

Dato : 12-07-05 21:13

hejsa NG
min ´92 cbr f2 har jeg installeret alarm på. jeg kører dagligt op til 125 km
på den og der har ikke været problemer med at kunne starte før. men et par
dage efter alarm installationen kunne jeg ikke bruge elstarteren til mere
end et par svage start forsøg. jeg tror ikke der lades nok strøm til
batteriet, men måler jeg det ved at måle på ledningerne der kommer til
batteriet, og i så fald hvor meget skal den lade.
mvh chris

Fra : Michal

Dato : 13-07-05 00:31

On Tue, 12 Jul 2005 22:13:28 +0200, christoffer wrote:
> jeg tror ikke der lades nok strøm til batteriet, men måler jeg det ved
> at måle på ledningerne der kommer til batteriet, og i så fald hvor
> meget skal den lade.

Der skulle gerne lades med ca. 14V.

Batteriet skulle i normal tilstand (slukket) gerne måle ca. 12.5V.

Er batteriet under 11.7V er det højst sandsynligt pænt kaputski.

--
Venlig Hilsen
Michal