Det ultimative inde for alarmer til motorc~
Fra : LasseChristensen

Dato : 08-07-05 22:08

Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 08-07-05 22:54

Fra : Bo Nielsen

Dato : 08-07-05 23:25

> ----
> Stort set den samme som jeg har..
> http://evosoft.dk/HORNET/hornet554t.html
>
> --
> --==>OlIvEr<==--
> Honda Hornet 600
> --== www.franzen-art.com Takker for total fed lakering Niko! ==--
> --==Take care out there...==--

Og virker det så - ellers er det vel ikke så ultimativt?

ScooterBo

Fra : Armand

Dato : 09-07-05 09:50

Bo Nielsen wrote:

> Og virker det så - ellers er det vel ikke så ultimativt?

Alle alarm-producenter vil forsøge at markedsføre sit produkt som
værende det mest ultimative!
I mine øjne skal der mindst være uafbrydelig GPS tracking som kan trænge
gennem selv en førerbunker for at det nærmer sig ultimativiteten.
Det skulle da lige være det klistermærke jeg så engang: "This bike is
only theft-protected by the owners extreme violent behaviour"!

En anden tanke jeg har omkring subj. er at imod de mest hårdkogte
elementer af mc-tyve vil et ukendt alarm-system være mere effektivt end
et af de mest markedsførte og derved oftest forekommende - De oftest
forekommende systemer kan man jo læse på som hjemmeopgave, hvor en
primitiv men ukendt alarm kan komme bag på lærdommen :-/

--
Armand.

Fra : Pwh

Dato : 09-07-05 11:22

Armand wrote:
> hvor en primitiv men ukendt alarm kan komme bag på lærdommen :-/

Primitiv = 1 stang dynamit sat til tændingen

/Jens

Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 09-07-05 10:31

> Og virker det så - ellers er det vel ikke så ultimativt?
----
Hehe..

Hvis du ikke har cyklen tændt hver dag, og 100% styr på dit batteri så skal
der løbes! Den tager en hel del strøm, men bare du er ude at trille jævnligt
er det ingen problem..

Men jeg regner nu med at få den skiftet til noget der kan ringe ens mobil op
hvis der er noget..
Der er ikke så god rækkevidde på som de så gerne vil have.. Ikke mere end ca
50m..

--
--==>OlIvEr<==--
Honda Hornet 600

Fra : Psypher

Dato : 09-07-05 08:37

> ----
> Stort set den samme som jeg har..
> http://evosoft.dk/HORNET/hornet554t.html

Der er bare en del forskel på prisen.

--
Regards Psypher
CBR954RR Fireblade '02

Fra : Kim \(Bandit600\)

Dato : 09-07-05 03:11

"LasseChristensen" skrev

> Svaret er her!
>
> http://www.asianwolf.com/X-1.html

Lurede lige på en af dens tricks, og den var sgu ny:

HAS A PANIC BUTTON THAT YOU CAN PRESS WHEN SOMEONE
BIGGER THAN YOU WANTS THE KEYS TO YOUR BIKE.

Gad vide om den også har en "støder" i fjernbetjeningen

Fra : Armand

Dato : 09-07-05 09:59

Kim (Bandit600) wrote:
> "LasseChristensen" skrev

> Lurede lige på en af dens tricks, og den var sgu ny:
>
> HAS A PANIC BUTTON THAT YOU CAN PRESS WHEN SOMEONE
> BIGGER THAN YOU WANTS THE KEYS TO YOUR BIKE.

Hæ!
á: "Honey I skrinked the bully"!

--
Armand.