Værkstedet Og ting der sker i det.. (Jeg v~
Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 08-07-05 10:47

Heya..

Jeg vil også lige vise mit andet hjem frem..

-Her bliver der skruet når jeg ikke er på arbejde eller sover..
http://dfmc.dk/gallery.asp?gid=1173

--
--==>OlIvEr<==--
Honda Hornet 600

Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 08-07-05 10:50

> Heya..
>
> Jeg vil også lige vise mit andet hjem frem..
>
> -Her bliver der skruet når jeg ikke er på arbejde eller sover..
> http://dfmc.dk/gallery.asp?gid=1173
---
Der er forresten også nye billeder af airbrush projectet her:
http://dfmc.dk/gallery.asp?gid=1057

Og ja..
-Jeg opgiver at få den på gaden mere i år.. Men vender frygteligt tilbage
til næste år.. :))

Fra : M. Hoey

Dato : 08-07-05 11:43

"OlIvEr [6000]" <hayabusa@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Heya..
>
> Jeg vil også lige vise mit andet hjem frem..
>
> -Her bliver der skruet når jeg ikke er på arbejde eller sover..
> [...]

Nå, så må jeg vel også lige vise værkstedet frem

http://www.dfmc.dk/gallerypicture.asp?id=6879&m=full

http://www.dfmc.dk/gallerypicture.asp?id=5719&m=full

http://www.dfmc.dk/gallerypicture.asp?id=8619&m=full

Mvh.

M. Hoey
Suzuki GT750A 1976
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=355

Fra : Moller

Dato : 08-07-05 11:51

M. Hoey wrote:

> Nå, så må jeg vel også lige vise værkstedet frem
>
> http://www.dfmc.dk/gallerypicture.asp?id=6879&m=full
>
> http://www.dfmc.dk/gallerypicture.asp?id=5719&m=full
>
> http://www.dfmc.dk/gallerypicture.asp?id=8619&m=full

   ;) ja, der ser vi et godt eksempel på hvad køkken/spisestue skal bruges
til.

--
VH
Lars Molnit

Fra : M. Hoey

Dato : 08-07-05 11:58

"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse

> ;) ja, der ser vi et godt eksempel på hvad køkken/spisestue skal bruges
> til.
>
> --
> VH
> Lars Molnit
> MZ ETZ 300 CDi ReedValve
> Suzuki GSF-R 1200
> Yamaha FZR1000 årgang 87
> www.dfmc.dk/Lars_Molnit

Prøv hellere med at der endnu ingen frøken er indstalleret, hehe....

Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 08-07-05 12:29

> Nå, så må jeg vel også lige vise værkstedet frem
> http://www.dfmc.dk/gallerypicture.asp?id=6879&m=full
> http://www.dfmc.dk/gallerypicture.asp?id=5719&m=full
> http://www.dfmc.dk/gallerypicture.asp?id=8619&m=full
-------
LOOOOL!!!

Det er jo lige til hende der tøsen der spammede os igår..

-Hvis du ikke sender de billeder til hende gør jeg!

Fra : M. Hoey

Dato : 08-07-05 12:44

> [...]
> LOOOOL!!!
>
> Det er jo lige til hende der tøsen der spammede os igår..
>
> -Hvis du ikke sender de billeder til hende gør jeg!

Hvad går det ud på, fortæl? I sender bare, jeg er frisk

Fra : Peter Z

Dato : 08-07-05 16:35

> Nå, så må jeg vel også lige vise værkstedet frem
>
> http://www.dfmc.dk/gallerypicture.asp?id=6879&m=full
>
> http://www.dfmc.dk/gallerypicture.asp?id=5719&m=full
>
> http://www.dfmc.dk/gallerypicture.asp?id=8619&m=full

Ungkarl ?

Peter Z

Honda VFR 800 98

Fra : Michal

Dato : 08-07-05 22:00

On Fri, 8 Jul 2005 12:43:13 +0200, M. wrote:
> Nå, så må jeg vel også lige vise værkstedet frem
>
> http://www.dfmc.dk/gallerypicture.asp?id=6879&m=full
>
> http://www.dfmc.dk/gallerypicture.asp?id=5719&m=full
>
> http://www.dfmc.dk/gallerypicture.asp?id=8619&m=full

Fikst :)

Mon du bor i stueetagen? ;)

--
Venlig Hilsen
Michal

Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 08-07-05 22:46

> Fikst :)
> Mon du bor i stueetagen? ;)
---
Eller har elevator..

Fra : M. Hoey

Dato : 08-07-05 23:18

> ---
> Eller har elevator..
>

> --
> --==>OlIvEr<==--
> Honda Hornet 600
> --== www.franzen-art.com Takker for total fed lakering Niko! ==--
> --==Take care out there...==--

Ungkarl - ja - Købte netop en stuelejlighed til formålet om vinteren....

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 08-07-05 23:57

M. Hoey wrote:

> Ungkarl - ja - Købte netop en stuelejlighed til formålet om vinteren....

Sådan! Det er da også det smukkeste møbel man kan forestille sig (selvom
det ville have været bedre med et Yamaha logo på tanken )

--
Tony (der købte en lejlighed på 4. sal - DOH!)

Fra : MKS - 74

Dato : 09-07-05 00:17

On Sat, 09 Jul 2005 00:57:27 +0200, Tony Lorentzen <spam@dfmc.dk>
wrote:

>Sådan! Det er da også det smukkeste møbel man kan forestille sig (selvom
>det ville have været bedre med et Yamaha logo på tanken )

Nu er det jo en MC og ikke et hjemmeorgel...

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : Bjørn S

Dato : 09-07-05 22:06

MKS - 74 wrote:

> Nu er det jo en MC og ikke et hjemmeorgel...

- og var det et hjemmeorgel stod det altså Hammond på det

--
/Bjørn - Hammond-nørd - www.chookfeet.dk

Fra : Ukendt

Dato : 10-07-05 10:24

Bjørn S skrev i meddelelsen ...

>- og var det et hjemmeorgel stod det altså Hammond på det

Et rigtigt orgel har start og run switch !

mvh
Orla

Fra : Bjørn S

Dato : 10-07-05 21:35

Orla Pedersen wrote:

> Et rigtigt orgel har start og run switch !

Jup

--
/Bjørn

Fra : M. Hoey

Dato : 09-07-05 00:17

"Tony Lorentzen" <spam@dfmc.dk> skrev i en meddelelse

> Sådan! Det er da også det smukkeste møbel man kan forestille sig (selvom
> det ville have været bedre med et Yamaha logo på tanken )
>
> --
> Tony (der købte en lejlighed på 4. sal - DOH!)

Hehe

Nej så dybt synker jeg nok aldrig

Skal vi snart have en fællestur og en is?

Hvordan står det til med den gamle H'u'nda?

Fra : Armand

Dato : 09-07-05 09:57

OlIvEr [6000] wrote:

> ---
> Eller har elevator..

Hæ!
"denne elevator er godkendt til max 8 personer eller 4 personer og én
motorcykel"

--
Armand.
(der genkender ældre KBH'ske elevatorer som små trange kvadratiske

Fra : Tommy Fer

Dato : 09-07-05 22:45

Armand wrote:

> Hæ!
> "denne elevator er godkendt til max 8 personer eller 4 personer og én
> motorcykel"

Det må da så være en BMW... ok, jeg er stor, men hvis min cykel vejer
mere en dobbelt så meget som mig, så ville jeg være ked.....

Tommy Fer
kommenden Z750

Fra : Schlæger

Dato : 10-07-05 08:58

Armand wrote:

> Hæ!
> "denne elevator er godkendt til max 8 personer eller 4 personer og én
> motorcykel"

.... som er blevet stuvet ind i elevatoren i en endog særdeles
kontrolleret wheelie

Mch Schlæger