Udstiftning af udstødning
Fra : Martin Jensen

Dato : 07-07-05 20:18

Hej

Jeg har brug for et par venlige råd.
På min cykel (GSXR1000) har jeg en bolt on potte (bos)
den skal skifts ud men en high mount slip on Micron potte.

Skal jeg på forhånd regne med at den behøver at bliv justeret på
rullefeldt? efter den nye potte kommer på?

Mvh
Martin

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 07-07-05 21:12

Martin Jensen wrote:
> [...]
>
> Skal jeg på forhånd regne med at den behøver at bliv justeret på
> rullefeldt? efter den nye potte kommer på?

Hvis du kan undvære de sidste heste en indstilling med en powercommander
giver, så vil der intet ondt ske. Du skader ikke motoren på de nye
indsprøjtningscykler, de vil selv kompensere en hel del...
--
M V H

Peter Jakobsen
KAWASAKI ZX12R '01