SkrotZuki GS400 problemer med gassen
Fra : Lars Hansen

Dato : 01-07-05 19:54

Hej i Gruppen

Som det jo nok efterhånden er mange bekendt her i gruppen har kæresten købt
en GS400 fra 78 i stedet for den GS425 fra 80 som mange herinde fra hjalp
mig med at få liv i. Den fik et godt men noget kort liv inden den blev
adskilt for aldrig at blive samlet igen.

Den "nye" er faktisk utroligt flot og kører egentlig også fint til hende,
men når jeg med jævne mellemrum låner den synes jeg at den er noget sløv i
betrækket......... Jeg er faktisk, når det kommer til stykket den eneste der
kører på den.....

Den trækker egentlig rimeligt fint op til 6000 omdrejninger, men derefter
sker der ikke en døjt...... Den bliver bare liggende på de 6000.
Jeg ved ikke om fejlen hænger sammen med at den fra den ene ventil lyder
meget metalisk. Lige inden kæresten købte den blev den serviceret hos
Aagesen som sagde at den lyd kom fra en ventilarm som sagtens kørte
15-20.000 mere...

Nogen der har nogle gode (Men billige) bud???
Billige bud fordi jeg gerne i løbet af vinteren skulle have renoveret
motoren fra den gamle GS425, så den kan komme på til foråret..

MVH

Lars Hansen