YBR - købt!
Fra : Bo Nielsen

Dato : 29-06-05 20:06

Så kom jeg på hjul - sådan en YBR er s'gu en meget hyggelig lille cykel. Og
overraskende meget mere mc end ANF'en. Indtil videre tror jeg, jeg bliver
godt tilfreds med den - og så er I faktisk begyndt at hilse

ScooterBo
(nu - planlagt - uden scooter)

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 29-06-05 21:28

Bo Nielsen wrote:
> [...]
> overraskende meget mere mc end ANF'en. Indtil videre tror jeg, jeg bliver
> godt tilfreds med den - og så er I faktisk begyndt at hilse

Mange gange tillykke - så må vi finde et nyt navn til dig

Hilse hilse

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : Thomas Jensen

Dato : 30-06-05 06:50

> Så kom jeg på hjul - sådan en YBR er s'gu en meget hyggelig lille cykel.
> Og overraskende meget mere mc end ANF'en. Indtil videre tror jeg, jeg
> bliver godt tilfreds med den - og så er I faktisk begyndt at hilse

tillykke med den.
YBberBo måske ?

--
Thomas Jensen
FZ6S Fazer ´04

Fra : Torben Scheel

Dato : 30-06-05 08:27

Thomas Jensen wrote:

> tillykke med den.
> YBberBo måske ?

ÜberBo? ØbberBo?

(Hold nu kæft og spis dit slips, Torben)

--
vh
Torben

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 30-06-05 07:35

Torben Scheel wrote:

> ÜberBo? ØbberBo?
>
> (Hold nu kæft og spis dit slips, Torben)

ØbberBøv måske...

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet
http://www.dfmc.dk/?id=223 - DMCN #745
*Growing old is mandatory, growing up is an option*

Fra : Bo Nielsen

Dato : 30-06-05 14:47

> ØbberBøv måske...

Tjah, jeg havde jo ikke lige overvejet nødvendigheden af en navneændring -
mon det overhovedet går, før den nye navnelov træder i kraft :)

Og der er jo nok flere (der i blandt til dels mig selv) der mener Scooter
(el. måske stor knallert) stadig dækker meget godt ;-D

Tak alligevel og vi ses med højt hævet venstre
ScooterBo