Ducati Monster 620 Dark
Fra : Tommy Fer

Dato : 29-06-05 14:38

Hej NG

Koneriet og jeg overvejer at invistere i en Duc 620 monster, men
problemet er det det sædvanlige med prøveturen. Da vi begge kommer fra
kåbe cykler, kunne vi enormt godt tænke os en prøvetur på en sådanne,
evt en 600. Er der nogen i gruppen der er friske på et eller andet?

Vi stiller med en bil som sikkerhed under prøve turen.

mvh Tommy Fer

Fra : Ukendt

Dato : 29-06-05 15:06

"Tommy Fer" <NOSPAM@fotofer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der nogen i gruppen der er friske på et eller andet?
>
> Vi stiller med en bil som sikkerhed under prøve turen.

Hej.

Hvad med importøren ? har da hørt at han skulle være til at snakke med
angående prøveture.

http://www.fimotorcykler.dk/

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Tommy Fer

Dato : 29-06-05 15:55

> Hej.
>
> Hvad med importøren ? har da hørt at han skulle være til at snakke med
> angående prøveture.
>
> http://www.fimotorcykler.dk/

Hej Dennis

Kit fra Hasuum MC sagde de ikke havde nogen demo MC, men jeg ringer da
til dem imorgen.

mvh Tommy Fer

Fra : Jesper

Dato : 29-06-05 18:00

> Hej Dennis

> Kit fra Hasuum MC sagde de ikke havde nogen demo MC, men jeg ringer da
> til dem imorgen.

Det var da en demo-model der blev brugt på manøvrebanen i bellacentret...
fimotorcykler plejer at være til at tale med.

/
Jesper

Fra : Bjørn S

Dato : 29-06-05 21:59

Jesper wrote:

> Det var da en demo-model der blev brugt på manøvrebanen i bellacentret...
> fimotorcykler plejer at være til at tale med.

Nej, den tilhørte Nordkystens køreskole og var til salgs, dog gennem
FIMotorcykler. Han havde bare tusket sig med på standen

--
/Bjørn - www.chookfeet.dk

Fra : anders majland

Dato : 30-06-05 17:27

> Nej, den tilhørte Nordkystens køreskole og var til salgs, dog gennem
> FIMotorcykler. Han havde bare tusket sig med på standen

Så var det nok den/dem jeg så på et køreteknisk anlæg igår. Det var
ihvertfald en køreskole der havde 3 sorte ducatier. Sådan nogle lever jo af
at leje cyklerne ud, så mon ikke et opkald og ussel mammon kan leje en
maskine. Hvis ikke andet så med kørerlæreren med på tur ...

/A

Fra : Hekto

Dato : 29-06-05 20:05

In article <42c2b648$1$78279$157c6196@dreader1.cybercity.dk>,
NOSPAM@fotofer.dk says...

> Hej Dennis
>
> Kit fra Hasuum MC sagde de ikke havde nogen demo MC, men jeg ringer da
> til dem imorgen.

Ta' evt. en 'køretime'!?
http://www.nordkystenskoereskole.dk/mc.htm

Husk iøvrigt at der er forskel på en 600 og en 620. Den sidste har
'sprøjt'.
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Pwh

Dato : 29-06-05 21:04

> Husk iøvrigt at der er forskel på en 600 og en 620. Den sidste har
> 'sprøjt'.

Pladder, alle Duc'er er noget sprøjt

/Jens

Fra : Hekto

Dato : 29-06-05 22:46

In article <A8Dwe.330$2O3.190@news.get2net.dk>,
deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk says...
> Pladder, alle Duc'er er noget sprøjt

Og alle Maxi'er har mælkekasse!

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 29-06-05 23:05

Hekto wrote:
> In article <A8Dwe.330$2O3.190@news.get2net.dk>,
> deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk says...

> Og alle Maxi'er har mælkekasse!
??
Var det ironisk?
Hvis så, skal det så forstås sådan at man faktisk kan købe Maxi _uden_
mælkekasse?
Hvis ja - hvor skal man så gøre af hjælmen og de tomme øl-flasker??

--
Dun@nt der er aldeles bekymret...
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : Hekto

Dato : 29-06-05 23:15

In article <42c31b0c$0$245$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
DunantFjern@X.mail.tele.dk says...
> [...]
> mælkekasse?
> Hvis ja - hvor skal man så gøre af hjælmen og de tomme øl-flasker??

Det må Jens sq da vide!!!??;oD

Fra : Pwh

Dato : 30-06-05 07:11

> Det må Jens sq da vide!!!??;oD

En Maxi uden mælkekasse er en total misforståelse

/Jens

Fra : Pwh

Dato : 30-06-05 07:09

> Og alle Maxi'er har mælkekasse!

Rigtigt, og alle rigtige mænd kører Maxi

/Jens

Fra : LBJO

Dato : 02-07-05 15:01

Rigtigt, og alle rigtige mænd kører Maxi

> /Jens

Og rigtige mænd har fået 'den' i måsen af en anden
mand.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LBJO
DUC 888SP3
HONDA CB 750F2

Fra : Hekto

Dato : 02-07-05 15:54

In article <42c69e2d$0$647$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
LBJO@mail.tele.dk says...
> Og rigtige mænd har fået 'den' i måsen af en anden
> mand.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maxi'en eller mælkekassen ???????????????????????????????????

Fra : Hekto

Dato : 29-06-05 16:00

In article <42c2a41b$0$78282$157c6196@dreader1.cybercity.dk>,
NOSPAM@fotofer.dk says...
> Koneriet og jeg overvejer at invistere i en Duc 620 monster, men
> problemet er det det sædvanlige med prøveturen.
Det lyder overordentligt fornuftigt!
> Da vi begge kommer fra
> kåbe cykler, kunne vi enormt godt tænke os en prøvetur på en sådanne,
> evt en 600.
Øøøhh! Hvad har kåben med sagen at gøre???? Den kan sq da ikke dække
grinet alligevel??

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 29-06-05 17:01

Tommy Fer <NOSPAM@fotofer.dk> wrote:

> [...]
> evt en 600. Er der nogen i gruppen der er friske på et eller andet?
>
> Vi stiller med en bil som sikkerhed under prøve turen.

Fornuftigt valg Jeg har selv lige købt en M1000 og er ekstremt glad
for den. Meget sjovere bliver det ikke. I skal ikke køre 2 på den
samtidig vel? Det vil jeg nemlig mene næsten er en umulighed på sådan en
cykel.

De havde en 600'er med til Bella som folk kunne prøvekøre så jeg kan
ikke rigtig forstå hvis ikke Finn Ingemand har en demo cykel?

Mvh
Anna

--
Anna M. Andersen
Ducati M1000

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 30-06-05 19:01

Tommy Fer wrote:

> Vi stiller med en bil som sikkerhed under prøve turen.

*G*

Det gjorde ham, der forsvandt med Anettes Kawa 636 også

Thore

Fra : Tommy Fer

Dato : 02-07-05 07:48

SmaRTrxxv wrote:

> *G*
>
> Det gjorde ham, der forsvandt med Anettes Kawa 636 også

Hehe, nu er bilen mere værd end en monster 620 fra ny, mon ikke det
hjælper lidt, men hva, kan da deponere koneriet også

Ja, det er sq trist med sådanne typer. Jeg foregiver da i det mindste
ikke jeg vil købe den

mvh Tommy Fer

Fra : Pwh

Dato : 02-07-05 08:45

> Hehe, nu er bilen mere værd end en monster 620 fra ny, mon ikke det
> hjælper lidt,

Ikke hvis bilen også er stjålet

/Jens

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 05-07-05 12:08

Pwh wrote:

> Ikke hvis bilen også er stjålet
>
> /Jens

Det var præcis det der skete da 636'eren blev stjålet..

Thore :-0