Mangler Honda CBR600F årg. 95-96 ledningsd~
Fra : MKS - 74

Dato : 29-06-05 10:09

Jeg kunne godt bruge et ledningsdiagram i _høj_ opløsning (så
farveangivelserne på div ledninger er tydelige) til en F3'er årg.
95-96 eurospec. Så hvis nogen ligger inde med et sådant som .pdf/.jpg
eller evt. et link....?

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : Mureren

Dato : 29-06-05 10:39

> [...]
> farveangivelserne på div ledninger er tydelige) til en F3'er årg.
> 95-96 eurospec. Så hvis nogen ligger inde med et sådant som .pdf/.jpg

Nu er jeg lidt doven og gider ikke downloade manualen for at tjekke
opløsningen (fylder 141 MB, så det er nok fint!), men her er et link med
MASSER af service manualer, til alle mulige og umulige (Honda mc'er.

http://www.bikechatforums.com/viewtopic.php?t=41567

Mvh.
Mureren

Fra : MKS - 74

Dato : 29-06-05 10:45

On Wed, 29 Jun 2005 11:39:13 +0200, "Mureren"
<mureren_tag_det_væk_@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>opløsningen (fylder 141 MB, så det er nok fint!), men her er et link med
>MASSER af service manualer, til alle mulige og umulige (Honda mc'er.

Jeg burde nok have skrevet det, for jeg vidste næsten den ville komme,
men den _har_ jeg naturligvis allerede og opløsningen er desværre
ikke helt god nok på ledningsdiagrammet og desuden er det US-spec, jeg
skal bruge Euro-spec.