Rabat på motorcykler?
Fra : Beeblebrox

Dato : 29-06-05 07:24

Hej NG

Jeg har ladet mig fortælle at en lang række MC-modeller er nedsat fordi
der kommer skrappere miljøkrav per 1. juli 2005 - altså om 2 dage.

Er der nogle der ved hvilke modeller der er tale om og i givet fald
hvilke forhandlere der ligger inde med nogle 'tilbudscykler'?

Vh,
Claus

Fra : Tom Nielsen

Dato : 29-06-05 07:43

Bike har en gammel liste:
http://www.bike.dk/nyheter/visa.php?id=145&PHPSESSID=e12e4108354dc6b922ab370
1da06d77d

Det er pga. Euro2-normerne.

- Tom
--
www.ellebryg.dk

Fra : Thomas Jensen

Dato : 29-06-05 08:19

> http://www.bike.dk/nyheter/visa.php?id=145&PHPSESSID=e12e4108354dc6b922ab370
> 1da06d77d

hmmm en ny ZX7-R for 125k, lidt fristende, men nok ikke i forsikring :)

--
Thomas Jensen
FZ6S Fazer ´04