Racer / køre kursus på Jyllandsringen.
Fra : Peter Kjær

Dato : 28-06-05 17:21

Endelig ordentligt kursus med fart, i det jyske. Er der andre der vil med i
starten af august?

http://www.alphatech.dk/fdm/kursus.pdf

Mvh Peter
--
Honda CBR600 F3

Fra : Peter Hasselby

Dato : 28-06-05 19:16

Lyder OK, lige bortse fra det med udstødningen.

Fra : Søren Jacobsen

Dato : 28-06-05 21:20

"> Endelig ordentligt kursus med fart, i det jyske. Er der andre der vil med
> starten af august?
>
> http://www.alphatech.dk/fdm/kursus.pdf

Ja jeg skal med.
Mvh Søren
Yamaha R6(snart med nyt hjerte)

Fra : Henrik Davidsen

Dato : 29-06-05 21:09

> Endelig ordentligt kursus med fart, i det jyske. Er der andre der vil med
> starten af august?

Ja måske er jeg og en kammerat game. Han har dog ikke et originalt
udstødningsrør på, men den er dog synet med den på. Nogen idé om hvorvidt
han kan få lov at komme med så?

Og så lige et andet spørgsmål. Forefindes der en mere specifik plan over
dagene, som man kan se et sted? Fx kunne jeg da godt tænke mig at vide
hvornår det starter, og hvornår det slutter, og hvordan og hvorledes. Og da
det nu er to dage, skal man så tage hjem til sig selv ved aftenstid, sove
lidt, og så dukke op igen næste morgen/formiddag??

/Sjang

Fra : Johnni

Dato : 02-07-05 15:27

Ja ja Sjang

Lige gyldigt hvor mange gange den er synet med den udstødning, så er jeg
meget overbevist om at jeg ikke kommer ind på banen med den på

Til info kan jeg oplyse at det er en cobra potte så der er god lyd i

--
/Johnni
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=604

Fra : Henrik Davidsen

Dato : 02-07-05 16:35

> Lige gyldigt hvor mange gange den er synet med den udstødning, så er jeg
> meget overbevist om at jeg ikke kommer ind på banen med den på

Hehe, nu var det ikke engang dig jeg tænkte på Det var skam Ricky. Det
er også en uoriginal udstødning han har (da vinci eller hvad hulen det nu er
den hedder), men han siger at den er synet med den.

Jeg vidste godt at alt håb var ude for din udstødning... der skal nok en
anden til for at få lov til at køre på bane.

/Sjang

Ps. Til andre interesserede, kan jeg informere om, at Ricky havde ringet til
hvem-end-det-nu-var-fra-fdm-eller-jyllandsringen, og spurgte om det med
udstødninger. Der bliver lavet en db-måling ca 1 meter fra mc'en, skråt bag
udstødningen, i en vinkel på 45 grader (eller hvad det nu lige var), og så
må den ikke larme mere end cyklen er typegodkendt til.... Og... man får IKKE
pengene retur, hvis man troede at man ikke larmede for meget - og evt. ender
med en "nægtet adgang". Så tænk jer om inden i betaler en formue, og
risikerer at få nada for dem.