MC-Trailer
Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 27-06-05 18:19

Er der nogen i jylland langs E45 der har en MC trailer stående, som de ikke
skal bruge i weekenden?

Jeg kvittere med en kasse øl eller to.. Måske tre da...

Thomas

Fra : Ole Hansen

Dato : 27-06-05 21:31

Hvis ikke du finder en, så er http://www.mc-trailer.dk måske en mulighed?

--
Ole Hansen

Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 28-06-05 18:02

"Ole Hansen" <moped@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis ikke du finder en, så er http://www.mc-trailer.dk måske en mulighed?

Tak for svaret, men jeg fandt en trailer hos den lokale udlejer (
www.bugges.dk i Gug, Aalborg).
200kr for 24 timer - det er jo til at overkomme.

> --
> Ole Hansen

Thomas

Fra : Ole Hansen

Dato : 28-06-05 21:40

Thomas B. Andersen wrote:

> Tak for svaret, men jeg fandt en trailer hos den lokale udlejer (
> www.bugges.dk i Gug, Aalborg).
> 200kr for 24 timer - det er jo til at overkomme.

Fedt.. Den skal jeg da lige huske, hvis jeg skulle stå og mangle noget
til transport af MC.. Gug er jo lige rundt om hjørnet...

--
Ole Hansen

Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 29-06-05 21:45

> Fedt.. Den skal jeg da lige huske, hvis jeg skulle stå og mangle noget
> til transport af MC.. Gug er jo lige rundt om hjørnet...

Ja, det er absolut til at overkomme hvad pris angår. Og så har de åbent til
kl 20 alle ugens dage.

--
> Ole Hansen

Thomas

Fra : Armand

Dato : 16-07-05 11:43

Thomas B. Andersen wrote:

> Tak for svaret, men jeg fandt en trailer hos den lokale udlejer (
> www.bugges.dk i Gug, Aalborg).
> 200kr for 24 timer - det er jo til at overkomme.

Jup!
Det havde været dyrere i bensin at skulle aflevere min igen i Fredericia !

--
Armand.