Nøgler til Honda ST 1100 + topboks?
Fra : Karina Lund Andersen

Dato : 26-06-05 20:33

Hej.

Jeg har været så uheldig at miste et sæt nøgler til vores motorcykel - en
Honda ST 1100 fra 1991. Nøglerne er til tændingen og topboksen - Givi 52 L.

Vi skal køre på ferie på lørdag og vil helst ikke tage afsted med kun et sæt
nøgler!

Hvor i København kan jeg få lavet nogle nye? Eller er det noget der skal
bestilles specielt og derfor tager lang tid at skaffe?

Mvh. Karina

Fra : Ib Tinning

Dato : 26-06-05 20:55

"
> [...]
>
> Mvh. Karina
>
> jeg har med held kørt til city låse i Glostrup og fået nøgler til min
gamle kava og et par biler

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 26-06-05 21:36

"Karina Lund Andersen" <xxx@xxx.dk> writes:

> Hvor i København kan jeg få lavet nogle nye? Eller er det noget der skal
> bestilles specielt og derfor tager lang tid at skaffe?

Jeg kender en der fik lavet en ny "original" Suzukinøgle til sin MC da
han kom til at smide den ene nøgle væk. Det fik han gjort i en eller
anden forretning på H.C. Ørstedvej på Frederiksberg. Desværre ved jeg
ikke lige hvor den ligger, men det der internet siger
<http://www.dani.dk/>.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Ukendt

Dato : 26-06-05 21:55

"Jacob Bunk Nielsen" <spam@bunk.cc> skrev i en meddelelse

> [...]
> anden forretning på H.C. Ørstedvej på Frederiksberg. Desværre ved jeg
> ikke lige hvor den ligger, men det der internet siger

Jep, Dani nøgler, har selv lige fået lavet en ekstra nøgle til min 160,- kr.

De ligger næsten lige på hjørnet af H.C.Ørstedvej og GL.Kongevej ved siden
af en Nordea Bank.

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Anders Houmark

Dato : 27-06-05 11:27

Dennis Hellan Pedersen wrote:

> Jep, Dani nøgler, har selv lige fået lavet en ekstra nøgle til min
> 160,- kr.

Lige et tillægsspørgsmål: Er motorcykelnøgler (honda?) specielle siden der
kommer forespørgsel herinde på emnet? Og 160 kroner synes jeg lyder af
meget?

Jeg har et par gange fået lavet en ekstra bilnøgle og det har hver gang
kostet omkring 50 kroner.. Damen i "RUKO låsesmed" butikken her i Svendborg
lavede nøglen mens jeg ventede og det tog kun 1-2 minutter at skære den ud.
Da hun var færdig fik jeg besked på lige at gå ud og se om den virkede, og
da den gik en anelse stramt fik den lige en omgang mere i maskinen og så var
den bare perfekt!
På bagvæggen i butikken hænger der hundredevis af forskellige udformninger
af nøgler, så man kan få en der ligner den originale man kommer med.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Karina Lund Andersen

Dato : 26-06-05 22:15

"Karina Lund Andersen" <xxx@xxx.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvor i København kan jeg få lavet nogle nye? Eller er det noget der skal
> bestilles specielt og derfor tager lang tid at skaffe?

Mange tak for svarene. Jeg vil prøve "Dani" på H.C Ørstedsvej i morgen.

Mvh

Karina