orginalt ekstraudstyr
Fra : N & H

Dato : 24-06-05 09:57

Hej

jeg er på udkig efter noget orginalt ekstra udstyr til min Yamaha bl.a
roller protectors (motor beskytter)

de koster 1447,- heeeeeeeeeeeeeelt vild syntes jeg . har i nogen ide om
hvor jeg kan finde nogle til en fornuftigpris

har kigget lidt på www.louis.de men der er ikke noget til min Fz6. har i
nogle ideer ?

hilsen
nicolai

go´ sommer

Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 24-06-05 10:15

> [...]
om
> hvor jeg kan finde nogle til en fornuftigpris
---
Hej!

Hvorfor ikke bare uoriginale når det bare er det? Du kan få dem til 1/3 af
prisen, og de fås 100 gange federe!
http://bimbo.stroehmer.de/images/mtei.gif -- 75eur!

Og det er jo bare et eksempel..

--
--==>OlIvEr<==--
Honda Hornet 600

Fra : N & H

Dato : 24-06-05 10:48

hej

deres hjemme side er vist ned.

tak for hjælpen

Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 24-06-05 11:50

> hej
> deres hjemme side er vist ned.
> tak for hjælpen
---
Prøv ellers:
http://bimbos-fighters.de/shop.htm

-Kig under "sturzpads"

Fra : Steen E.

Dato : 24-06-05 14:55

> [...]
>
> de koster 1447,- heeeeeeeeeeeeeelt vild syntes jeg . har i nogen
> ide om hvor jeg kan finde nogle til en fornuftigpris

Fisker har nogle uoriginale til Yamaha til en helt anden pris

--
Steen E.
http://www.dfmc.dk/default.asp?mode=info&id=623