Smed efterlyses
Fra : Mogens

Dato : 22-06-05 10:05

Er der nogen der kan anbefale et godt smedeværksted indenfor en radius af
100 km fra Esbjerg (dog ikke vestpå
Jeg har set mig gal på mit kuffertstativ, som jeg synes rager for langt ud,
og jeg kunne derfor godt tænke mig at få kortet nogle rør af.
Jeg har ikke selv en stand forski på det, men det er 3 skrå rør i
forskellige vinkler, der skal afkortes, så det kræver lidt præcision. Og jeg
er bange for at havne i hænderne på en klamphugger, hvis jeg bare snupper et
tilfældigt smedeværksted. Så hvis nu nogen havde gode erfaringer..?
mvh
Mogens
CBR600F4