Fælleskørsel til Holland på fredag
Fra : Racing_Babe

Dato : 21-06-05 23:27

Hej!

Først beklager jeg hvis der er lign. indlæg inden for de sidste 10
dage... Kan ikke få mine nyhedsgrupper til at fungere i Outlook Express,
så jeg skriver lige gennem Kandu.dk, og der går indlæggene kun til d.
15. juni ;o( (Håber så bare jeg kan følge med i tråden)

Jeg søger nogen at følges med til Assen på fredag. Kører fra Århus
området, og forventer at køre fra morgenstunden. Jeg behøver ikke at en
bunke pit-stop og at nyde naturen der ned... Så hvis du/i kører pænt
til, vil jeg gerne forsøge at halse efter på min SVér...

Skriv et indlæg eller mail...

Hilsen RacingBabe aka Jeanne Maria Fjorback

jeanneSLET@fjorback.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Steen Schmidt

Dato : 22-06-05 00:23

Racing_Babe wrote:

> Kan ikke få mine nyhedsgrupper til at fungere i Outlook Express

Jeg kan anbefale skrotning af Outlook Express og brug af Xananews til
nyhedslæsning:

http://www.wilsonc.demon.co.uk/d9xananews.htm

Mvh
Steen

Fra : Mogens

Dato : 26-06-05 09:16

Steen Schmidt wrote:

> Jeg kan anbefale skrotning af Outlook Express og brug af Xananews til
> [...]

Hej Steen
Har på din anbefaling hentet XanaNews, og kan godt se, det er et
udmærket program, men...
I mange meddelelser (ikke alle!?) er der problemer med æ, ø og å. Har
du ikke det problem? Er der en indstilling jeg har overset, eller..?'
Mvh
Mogens

Fra : Steen Schmidt

Dato : 26-06-05 18:56

Mogens wrote:

> [...]
> I mange meddelelser (ikke alle!?) er der problemer med æ, ø og å. Har
> du ikke det problem? Er der en indstilling jeg har overset, eller..?'

I Tools/Options/Miscellaneous sættes 'Default Character Set for Message
Display' til "Vesteuropæisk" eller "Western", afhængigt af hvad du har
til rådighed i denne liste.

Jeg har ingen problemer med æ, ø og å, men Xananews kan godt være en
lille smule bøvlet at sætte op. Det er vel mest fordi det kan
konfigureres meget mere specifikt end OE kan, hvilket er én af
årsagerne til jeg synes det er langt bedre.

Mvh
Steen

Fra : Richard

Dato : 22-06-05 06:20

Racing_Babe wrote:

> Jeg søger nogen at følges med til Assen på fredag. Kører fra Århus
> området, og forventer at køre fra morgenstunden. Jeg behøver ikke at en
> bunke pit-stop og at nyde naturen der ned...

Det bliver det vist heller ikke til med den regnfulde vejrudsigt pt:
<http://www.dmi.dk/dmi/index/verden.htm>

Husk regntøjet - hvis vejrudsigten ikke ændrer sig

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 26-06-05 13:43

"Mogens" <msk@_FJERN_post.tele.dk> writes:

> [...]
> I mange meddelelser (ikke alle!?) er der problemer med æ, ø og å. Har
> du ikke det problem? Er der en indstilling jeg har overset, eller..?'

Det er sikkert bare alle OE-brugerne der ikke kan finde ud af fortælle
hvilket tegnsæt de bruger. Når du læser danske grupper skal du sætte
programmet op til at vise indlæg med iso-8859-1 tegnsættet, da det er
det mest anvendte. Hvordan man gør i XanaNews har jeg ikke den
fjerneste anelse om.

--
Bandit 600 N | ......_[]-=*