Sorgens weekend og dog! En synders bekende~
Fra : Brian Laursen

Dato : 21-06-05 19:57

Din stakkel sagde svigerfar.... Svigermor syntes bare det var på tide.
Jeg havde gået og glædet mig til weekendens Guldkursus. Fredag først på
eftermiddagen. Det begyndte for alvor at kilde lidt i maven. Tanken om 500
km på de østjyske landeveje og motorveje og grusveje, og hvad man ellers
kunne komme i nærheden af, begyndte at varme lidt.. Det var jo oxo fredag så
stemningen var i top. Mobilen ringer lidt i kl 14. Goddaw har du en
Blackbird til salg. " Fuck tænkte jeg" ja svarede jeg. Efter lidt samtale
ville han komme og se den kl 15. fint nok. Det var jo ikke sikkert jan købte
den. Kl 14 ringede han igen. " Vil du have kontanter eller check?" øv tænkte
jeg og svarede " Check er fint"
Kl.15. trillede han ind i indkøslen i Åbyhøj, vi snakkede lidt. Jeg
beklagede at den ikke var vasket, der var stort set heller ikke nogen benzin
på, men han tog nu en tur alligevel. Hmmm underlig kunde? Nå der gik 20 min.
så var han tilbage, og sagde " Ja tak. Den nupper jeg." He jeg kunne jo
ikke så godt sige at han først måtte købe den søndag aften. Så han parkerede
bilen og kørte på Blackbirden hjem. Jeg håber han giver den et godt hjem, så
jeg har givet den.
Nå nu stod jeg uden mc, og skulle på guldkursus... øv, jeg var tvunget til
at køre på faders VT500 Shadow. Ikke ligefrem et hit når man var vant til
noget lidt større. Hmm svar der ikke noget med at Claus havde vagt her i
weekenden? Sørme jow. Så jeg fik lov at¨låne hans ZX6R fra ´98.
Faktisk endte det med at blive en ganske hæderlig weekend, på en kawasaki
som faktisk kørte ret godt og var kanon sjov at køre på.

Det der kawa er måske ikke helt så dumt alligevel?

--
Virtually Yours

Brian laursen

Dobbelt X solgt

http://dfmc.dk/brian_laursen

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 21-06-05 20:30

Tillykke med salget.

Jeg kører også jævnligt ZX6, men den er fysisk for lille når turen går syd
på. Så er BB at foretrække.

Hvad er så planen nu?

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Brian Laursen

Dato : 21-06-05 20:42

Henrik Nielsen wrote:
> Tillykke med salget.
>
> Jeg kører også jævnligt ZX6, men den er fysisk for lille når turen
> går syd på. Så er BB at foretrække.
>
> Hvad er så planen nu?

Tjaa nu går der jo nok familie i det. I hvert fald vil vi have et hus, om vi
bygger selv, eller købe noget der stadig kan stå af sig selv, vil tiden
vise. Når huset er i hus, har jeg fået lov at hverve mig en mc igen. Måske
en kawa???

--
Virtually Yours

Brian laursen
http://dfmc.dk/brian_laursen

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-05 20:32

"Brian Laursen" <cbr1100xxblackbird_2004@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

> Faktisk endte det med at blive en ganske hæderlig weekend, på en kawasaki
> som faktisk kørte ret godt og var kanon sjov at køre på.

Ja de kan godt

> Det der kawa er måske ikke helt så dumt alligevel?

Endnu en der har fået øjnene op

--
Mvh.
Dannie

Fra : Brian Laursen

Dato : 21-06-05 20:44

Dannie wrote:

> Endnu en der har fået øjnene op

Ja lidt. Det var i hvert fald sjovt at køre 600ccm, og så med en Akraprovic
med lidt for lidt uld i. Så det blev da til en del mellemgas. elsker sku den
lyd, selv om man har kørt BB med standard udstødning.

--
Virtually Yours

Brian laursen
http://dfmc.dk/brian_laursen

Fra : Steen [8700]

Dato : 21-06-05 22:38

> [...]
> som faktisk kørte ret godt og var kanon sjov at køre på.
>
> Det der kawa er måske ikke helt så dumt alligevel?

Tillykke med salget Brian.... så ved du hvordan det føles at være MC løs
betyder det så at du ikke bliver at se til træf på toppen ?

Håber i finder jer et godt hus ( og hurtigt så du kan få MC igen.. he he.. )

Håber du får en god sommer aligevel..

--
Steen
No bike at the moment