Ducati 999s?
Fra : Thunder

Dato : 21-06-05 09:03

Jeg vil lige høre om der er nogen der har nogle gode/dårlige erfaringer med
en 999s?
Har nemlig tænkt på at købe sådan en!

Fra : Bjørn S

Dato : 21-06-05 09:40

Thunder wrote:

> Jeg vil lige høre om der er nogen der har nogle gode/dårlige erfaringer med
> en 999s?

Prisen ?
Men her inde skal du nok få mange fordomme oplyst :-/
Læs hvad du finder af test på nettet, endel foretrækker 998 istedet.

www.ducati.dk > Baren er nok det sted hvor der er flest kændere og ejere
på lige den maskine.

--
/Bjørn - www.chookfeet.dk

Fra : Hekto

Dato : 21-06-05 10:10

In article <42b7c9b9$0$397$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, Svensker87
@hotmail.com says...
> Jeg vil lige høre om der er nogen der har nogle gode/dårlige erfaringer med
> en 999s?

.... det skulle lige være bøderne og betinget frakendelse af
kørekortet!!!
Den har jo et 1. gear så langt at den runder 150, og man er deroppe før
man får tænkt over det!! =

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Pwh

Dato : 21-06-05 19:20

Hekto wrote:
> Den har jo et 1. gear så langt at den runder 150, og man er deroppe
> før man får tænkt over det!! =

Nu er der jo nogen der tænker hurtigere end andre

/Jens

Fra : Hekto

Dato : 22-06-05 08:57

In article <uTYte.621$Hd2.306@news.get2net.dk>,
deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk says...
> Nu er der jo nogen der tænker hurtigere end andre

FLAB!

Fra : Steen L. Eriksen

Dato : 21-06-05 10:19

Hvis der skal plader på, va det måske en ide at undersøge om du
overhovedet kan få den forsikret. Og i lige så høj grad hvad det i så
fald vil koste. Har selv undersøgt det, da jeg gerne ville have en 999
(standart), den ville koste minimum 18.000 kr/år, som "elitebillist".
Derfor købte jeg noget der kunne forsikres for penge.

Steen
DucatiST3

Fra : F.Sander

Dato : 21-06-05 12:52

http://www.ducati-999.com/

Min kami's 999 - ca. 162KG tanket..... jeg får nok baghjul til august på
Lausitzring.. Øv !

--
Mvh. Finn Sander.
Honda RC30 fordi livet er for kort til Suzuki,

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 21-06-05 20:55

Heys

Den fedeste sportsmaskine af alle. Du skal nok lige tænke over om du
skal køre meget i byen. Den er nemlig temmelig meget on/off ved lav
fart. Men det har du nok overvejet når du tænker i den retning....

Det nyeste nummer af Bike har en interessant test af 15 sportsmaskiner
her i blandt 999'eren. Den er blandt de 3 bedste og de skriver at ud af
15 testkørere kørte 12 stærkest på Duc'en!!!!!! Det taler da vist for
sig selv????? Tag at køb bladet for en nærmere test af Duc'en mod andre
cykler i samme klasse.

For mig selv er den både for dyr og en anelse for hysterisk. Her passer
en lettere ombygget M1000'er bedre *GG* Ang. selve Ducati mærket:
Tjaaaa.. hvad skal jeg sige. Det er ren lidenskab. Jeg har en ny
model og der har slet ingen problemer været med den og sådan er det vist
for langt de fleste ejere. Så snakken om børnsygdomme skal du tage med
et gran salt - det er ikke værre end på så mange andre maskiner.

/Anner

--
Anna M. Andersen
Ducati M1000

Fra : Hekto

Dato : 22-06-05 08:59

In article <1gyj0ej.1orhnar3pnediN%noname@domain.dk>, noname@domain.dk
says...
> Den fedeste sportsmaskine af alle. Du skal nok lige tænke over om du
> skal køre meget i byen. Den er nemlig temmelig meget on/off ved lav
> fart. Men det har du nok overvejet når du tænker i den retning....

Ducati leveres med en for høj gearing.
De fleste modeller vinder ved at blive gearet noget ned.

Fænomenet skulle skyldes et eller andet med støjmålinger. Om ikke
andet, så har det vist altid været sådan, og er alm. kendt i 'de
kredse'.