Efterlysning af stjålet Suzuki GSX-R 1000 ~
Fra : xxx

Dato : 20-06-05 11:32

Cyklen er stjålet natten mel. d. 16-17/6 fra Østerbro i København og
har indregisteringsnr. EV 17797. MCéren er stort set ny, da den først
er indregisteret og kommet på gaden i April mdr. i år. Farven er
Suzuki´s traditionelle hvid/blå.

Evt. henvendelser vedr. MCéren til Lars på 22732503.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 20-06-05 15:28

De tyverier må snart få en ende. Er der ikke stjålet flere i år, end der
plejer.

Håber du finder den.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Ths Niels

Dato : 20-06-05 20:01

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> De tyverier må snart få en ende. Er der ikke stjålet flere i år, end der
> plejer.

Nej, der er ikke stjålet flere i år, end der plejer. Måske er der dog
stjålet flere motorcykler i forhold til tidligere år?

P.s. Håber Lars finder sin cykel. Jeg håber også, at din forsikring er god -
desværre.

/Ths.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 21-06-05 18:32

"Jeg håber også, at din forsikring er god - desværre"

Ja, det finder man desværre ofte først ud af når ens kæreste eje er væk

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-05 20:46

efterlys den på www.motorcykelgalleri.dk