suzuki sv650k4
Fra : Hans Chr. Greve

Dato : 19-06-05 09:29

Hej

Har haft motorcykel for 25 år siden, en suzuki gs550, tænker på at købe en
cykel igen, er der nogle der har et par komentare til en suzuki sv650k4 gode
eller dårlige Tak

Hcg

Fra : Ths Niels

Dato : 19-06-05 10:09

> [...]
> cykel igen, er der nogle der har et par komentare til en suzuki sv650k4

Er ikke velegnet til vinterkørsel i snestorm . Ellers kun gode
erfaringer. Det er en dejlig mc. Du kan dog være heldig og købe en sv1000k3
til samme pris. Dit valg!

/Ths.

Fra : Peter Wolff

Dato : 19-06-05 18:35

Jeg har en blå SV650SK4 som jeg er enorm glad for - Den er utrolig sjov at
køre og jeg haft mange gode timer på den.

Wolff

Fra : Thomas Hansen

Dato : 21-06-05 14:30

Hej Hans!

En SV650 er et godt køb til pengene, og hvis det er 25 år siden du
sidst har kørt motorcykel, så ville det være et godt valg. Et af
svarene lød på, at det var en sjov motorcykel. Det vil jeg nu ikke
kalde den. Blid og letkørt passer bedre, og så ser den godt ud.

Fra : Armand

Dato : 17-08-05 16:26

Hans Chr. Greve wrote:
> [...]
> cykel igen, er der nogle der har et par komentare til en suzuki sv650k4 gode

Køb!

Det er en populær model, og det er ikke helt uden grund. Men der er sket
meget i den mellemliggende tid, så 6½'eren både rykker og bremser
væsentligt bedre end 5½'eren gjorde!

--
Armand.