Det ku da godt ske man skulle ha en MZ'er
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 18-06-05 21:02

Gad vide om den stadigt siger
baaaarnnnn...ding.ding.ding....baaaarrrrrrrnnnn (som en vis frø)

http://www.sfmoto.com/moto/mz/1000s/new1000s.html

Fra : Ukendt

Dato : 19-06-05 08:17

"Stefan Jacobsen" <stefware@email.dk> skrev i en meddelelse
> Gad vide om den stadigt siger
> baaaarnnnn...ding.ding.ding....baaaarrrrrrrnnnn (som en vis frø)
>
> http://www.sfmoto.com/moto/mz/1000s/new1000s.html

Var der ikke en video et sted med denne frø ???

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 20-06-05 06:52

"Olesen" <n/a> wrote in news:42b51bed$0$311$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> "Stefan Jacobsen" <stefware@email.dk> skrev i en meddelelse

> Var der ikke en video et sted med denne frø ???

Jo

--
Mvdlh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 20-06-05 06:54

"Olesen" <n/a> wrote in news:42b51bed$0$311$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Var der ikke en video et sted med denne frø ???

Den sidste postet her under emnet "Go home Ghostrider"
http://www.koreus.com/files/200505/crazy-frog-axel-f.html

--
Mvdlh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : Moller

Dato : 20-06-05 08:47

Stefan Jacobsen wrote:

> Gad vide om den stadigt siger
> baaaarnnnn...ding.ding.ding....baaaarrrrrrrnnnn (som en vis frø)

> http://www.sfmoto.com/moto/mz/1000s/new1000s.html

Tjaaaa.... den er ik pengende værd, den styre underligt, den lakker af
i power, letvægter er den ik heeelt osv. Det er en ok cykel hvis den
kostede 40-50.000Kr. mindre, men ser man hvad den prismæsigt ligger sammen
med, så er den ik så fed igen. Og med BMW's nye fart monster, så må man
sige at der er bedre tyske alternativer osv. Jeg selv ville vælge en
Gixxer 1000 hvis jeg skulle ligge penge i den mængde ;) men der er nok
nogen mærkefanatikere som har vundet i lotteriet, men jeg tvivler på at
der er særligt mange ægte MZ nydere, som har så mange penge i overskud til
en MC, og nok vil mene at de vil syntes pris. vs. køreglæde er meget
bedre med en go gammel 2 takter, end et stort skrummel af en 4 takter ;)

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S