Motorskift
Fra : Christian Andreasen

Dato : 17-06-05 16:09

Hej
Er der nogen der ved om det kan lade sig gøre at montere en motor fra en
Suz. gsx-r 750 w (vandkølet) årg. 94 i en Suz. gsx 750 f årg. 92? Vandkøler,
starter, generator og karburator haves, så det er bare et spørgsmål om den
kan passe ned i/monteres i stellet.

Jeg har hørt at motoren kan modificeres ned i stellet på en olie-kølet gsx-r
750, men ved ikke om det også gælder for den oliekølede F'er.

VH
Christian

Fra : Morten Dybdal

Dato : 17-06-05 16:41

Christian Andreasen wrote:

> [...]
>
> Jeg har hørt at motoren kan modificeres ned i stellet på en olie-kølet gsx-r
> 750, men ved ikke om det også gælder for den oliekølede F'er.

Jeg ved ikke om det kan hjælpe, men 750F motoren er en '88 750R med lidt
færre heste.

--
Morten Dybdal
Humanum Ergo Errare

Fra : Christian Andreasen

Dato : 17-06-05 18:26

"Morten Dybdal" <mdm@REMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Christian Andreasen wrote:
> Jeg ved ikke om det kan hjælpe, men 750F motoren er en '88 750R med lidt
> færre heste.
>
> Morten Dybdal
> Humanum Ergo Errare

Tak for hjælpen, men det vidste jeg
Og det hjælper mig desværre ikke, da problemet er at den vandkølede motor er
forskellig fra de oliekølede F og R-motorer...

Fra : Armand

Dato : 18-06-05 10:47

Christian Andreasen wrote:
> "Morten Dybdal" <mdm@REMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Tak for hjælpen, men det vidste jeg
> Og det hjælper mig desværre ikke, da problemet er at den vandkølede motor er
> forskellig fra de oliekølede F og R-motorer...

På Slingshot'en løber perimeter-stellet endog meget tæt forbi topstykket.
Jeg kunne forestille mig at det vandkølede topstykke har en mer-bredde,
som der ikke er plads til lige dér

Find en motor og mål bredden over "skuldrene" og sammenlign!

-- '
Armand.

Fra : Studen

Dato : 17-06-05 23:33

"Christian Andreasen" <chrand@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> gsx-r
> 750, men ved ikke om det også gælder for den oliekølede F'er.

JA! Det ved de her:

http://oldskoolsuzuki.info/ - under infoboard