Værksted i Nordjylland som...
Fra : Wulf Beast

Dato : 16-06-05 22:07

Hello...

Så har jeg brug for Jeres hjælp igen...

Min gamle Kawasaki ZX10 har efterhånden brug for at blivet testet og
stillet en smule hist og her...? Så den kommer til at snurre som en
symaskine igen. Men er der nogen der har gode erfaringer med et væksted i
nordjylland som kan reparere disse gamle maskiner på en ordentlig måde.

Jeg høre gerne din erfaring eller mening om et værksted eller et sted med
god service...

Mvh. og kastet håndtegn til alle

Martin Pedersen
kingofkawasaki@yahoo.dk

Fra : Martin Sørensen

Dato : 16-06-05 23:05

> [...]
> symaskine igen. Men er der nogen der har gode erfaringer med et
> væksted i nordjylland som kan reparere disse gamle maskiner på en

Finn Villadsen har et rimeligt godt ry for at være god til at justere
motorcykler så de kører godt, men er Århus området nok tilstrækkeligt
nordjylland for dig?

> Jeg høre gerne din erfaring eller mening om et værksted eller et sted
> med god service...

Har ingen personlig erfaring med ham, men prøv evt. at søge efter tidligere
indlæg om ham herinde. Jeg har aldrig rigtigt læst nogen skrive noget
dårligt om ham.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Ukendt

Dato : 17-06-05 11:25

"Martin Sørensen" <mos@laxity.invalid> wrote in message

> Har ingen personlig erfaring med ham, men prøv evt. at søge efter
tidligere
> indlæg om ham herinde. Jeg har aldrig rigtigt læst nogen skrive noget
> dårligt om ham.

Min har også været forbi ham og jeg kan kun sige positivt om ham.
Han kan det med en motor

Michael

Fra : Wulf Beast

Dato : 17-06-05 14:24

Oki... lyder som en flink fyr og nu er jeg selv en Villadsen.
Men hvem er han egentlig og hvor kan jeg finde ham... altså nummer,
hjemmeside eller...

Fra : Martin Sørensen

Dato : 17-06-05 14:43

> Oki... lyder som en flink fyr og nu er jeg selv en Villadsen.
> Men hvem er han egentlig og hvor kan jeg finde ham... altså nummer,
> hjemmeside eller...

Her er noget info:
http://krak.dk/grids/subpages/companyprofile.asp?KNR=1397907&data=&pub_id=KVWW&kunde=&logning=KVWW,1397907,resultatside,firmanavn&Tagning=1.1_Fir_Res/LI_FirPro

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Wulf Beast

Dato : 18-06-05 10:17

Jeg takker for linket...
Jeg kan bare ikke få det til at fungere den skriver der er en fejl i
visning af kunde...!

Så har du adresse eller tlf. nummer på ham vil jeg blive glad...

mvh. Martin

Fra : Martin Sørensen

Dato : 18-06-05 11:22

> Jeg kan bare ikke få det til at fungere den skriver der er en fejl i
> visning af kunde...!

Nå, det var sikkert noget cookie-bestemt noget, for linket virker stadig
her.

> Så har du adresse eller tlf. nummer på ham vil jeg blive glad...

Fv Motor
Borum Byvej 1
8471 Sabro

+45 8694 8198

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Jan A Jensen

Dato : 17-06-05 15:36

> Jeg høre gerne din erfaring eller mening om et værksted eller et sted med
> god service...
>
> Mvh. og kastet håndtegn til alle
>
> Martin Pedersen

prøv: Special mc, de ligger lige ved limfjordsbroen Aalborg

--
Jan @ Jensen.
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=871

Fra : Jes Vestervang

Dato : 18-06-05 09:56

"Jan A Jensen" <pwr9jj@oncable.dettefjernes.dk> writes:

> prøv: Special mc, de ligger lige ved limfjordsbroen Aalborg

Jep, de er ganske flinke og kompetente og så får de en masse ros i
anmeldelserne på dmcn.dk.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : ScooterBo

Dato : 19-06-05 18:42

Jes Vestervang wrote:

> Jep, de er ganske flinke og kompetente og så får de en masse ros i
> anmeldelserne på dmcn.dk.

- Og så har Jan gennem en årrække haft en ældre Kawa, så mon ikke de
kender lidt til mærket

ScooterBo