[snip]
>Ja-ja,naturligvis også ment som en joke - klart,TD's er jo heller ikke
> ræs,men skal først og fremmest være sjov og tider betyder jo ikke en
> hujende fis så. Men vil du se hvad licenskørere kan præstere på den
> bane er der resultater fra årets DM-afd. på knutstorp her :
[snip]
Nu vil jeg til at køre RR som Rookie II, så den skulle _bare_ have tæsk.
Startede på det grønne hold (mindre hurtige hold), i regnvejr. Det lykkedes
dog at komme ned
på ca. 1.20. Dag 2. blev jeg flyttet op på gule hold. Efter 4 pas, lå jeg og
kørte 1.15 tider.
Så kommer en af master kørende og siger: "Ta' og sælg den havelåge og køb en
racer!". og her
har man lige købt en fireblade og tror det er en racer. Når men jeg blev
flyttet op på det røde
hold, hvor jeg fik en del mere fart på, da jeg ikke skulle jordes af dem jeg
kendte der kørte
i denne klasse. Så jeg endte med tider under 1.15, hvilket jeg synes er
ganske godt når man
tænker på at det var første gang på den bane og den cykel.
6 ting fandt jeg dog ud af. (Ja, jeg ved det lyder vildt, men jeg er sgu
blevet klogere
1. Standard bremse på en fireblade er noget lort. Nitterne i skriverne sider
for godt fast
(er ikke flydende nok) så skriver blir skæve når de bliver varme.
2. Det er svært at følge med en GSXR600 i sving, når man kører på en
olietanker der hedder
fireblade ;^)
3. Standard fodhvilerne sidder for lavt på en fireblade. Det er lidt
ødelæggende for ens kørsel
når man får dem i, da man blir lidt overrasket
4. En fireblade er ligger 126 HK på baghjulet, kan ikke køre fra en
blackbird, der ligger 172 HK,
på langsiden.
5. Dunlop dæk er bedre for små debile kørere da de varsler meget mere en
Michelin pilot sport
som jeg kørte med før.
6. 17" forhjul på en fireblade er guld værd i forhold til standard 16 (jeg
ved alle ved det, men nu har
jeg sgu også prøvet det)
--
Mvh
Flemming Petersen
2 X CBR 900 RR hvor den ene er til salg