Og en gang til UPM ? :) - folk er jo dybt ~
Fra : Morten Linder \(2600~

Dato : 17-07-05 20:58

Fra : Lasse Hoelgaard

Dato : 17-07-05 21:15

> http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=19007221

Er der ikke en som ved hvor jeg kan købe sådan nogle til max 50 kr.? Gerne
en 100 stykker.

-Lasse

Så skal jeg nemlig også til at tjene penge

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 17-07-05 21:27

Hej!

Lasse Hoelgaard wrote:

> Er der ikke en som ved hvor jeg kan købe sådan nogle til max 50 kr.? Gerne
> en 100 stykker.

De har massere hos Brinck Elektronik - under betegnelsen "modstande"

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 18-07-05 05:13

Lasse Hoelgaard skriver:

http://www.brinck.dk/modstand.asp

> Så skal jeg nemlig også til at tjene penge

Husk at sæte et klistermærke på med "QFP tuning" eler lignende

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Christian

Dato : 17-07-05 21:47

"Morten Linder (2600)" <morten@linder.dk> wrote in message
> http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=19007221
>
> /Morten
well det er da OK at folk er så dumme at tro på at en effektmodstand kan
tune ens bil..Jeg mener hvis man er så dum så bør man sgu tages i røven...

Fra : Brian

Dato : 17-07-05 21:49

Morten Linder (2600) wrote:
> http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=19007221

Det er ufatteligt at QXL ikke skrider ind overfor den slags sælgere.
Et eller andet sted, må det da også skade deres ry.....

/Brian

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-05 05:49

"Morten Linder (2600)" <morten@linder.dk> skrev i en meddelelse
| http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=19007221

Der er penge i svineriet.

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-05 08:30

"Morten Linder (2600)" <morten@linder.dk> skrev i en meddelelse
> http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=19007221

De sælges også på ebay. Jeg har læst i svarene fra købere at der er tale om
en 4.7 Kohm modstand.
Det den gør er at snyde elektronikken, så den giver en federe blanding
benzin/luft, hvilket medfører øget forurening.

--
Tom

Fra : Fly Christensen

Dato : 18-07-05 19:15

On Mon, 18 Jul 2005 09:30:00 +0200, "Tom"
<tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

>"Morten Linder (2600)" <morten@linder.dk> skrev i en meddelelse
>
>De sælges også på ebay.
[snip]

Du kigger da også på ALT, hvad der overhovedet bare kunne tænkes at give
lidt ekstra til din ST115

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-05 19:21

> [snip]
>
> Du kigger da også på ALT, hvad der overhovedet bare kunne tænkes at give
> lidt ekstra til din ST115

Nej, DET har jeg opgivet med de flere heste
Det er bare en gang imellem at jeg lige taster mondeo ind som søgeord for at
se om der skulle være opfundet et eller andet som jeg virkelig står og
mangler uden at vide af det.

Det eneste jeg virkelig gerne vil have fingrene i er en ST-læderstue (ikke
en alm læderstue men ST-udgaven)......den er bare kanon flot. Den gik mellem
fingrene på mig i sidste minut for 4.500 Kr

--
Tom

Fra : Aksel

Dato : 19-07-05 14:19

"Morten Linder (2600)" <morten@linder.dk> skrev i en meddelelse
> http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=19007221
>
> /Morten

Der er mange ting der undrer mig ved denne annonce, ikke mindst:

Vi smed en UPM i denne Peugeot 306 1,6 med lidt KN og Remus. Og effekten var
intet mindre en imponerende

Der er ikke mange 306ere med Audi V8 motor

Hilsen Aksel

Fra : Brian

Dato : 19-07-05 14:27

Aksel wrote:

> Der er mange ting der undrer mig ved denne annonce, ikke mindst:
>
> Vi smed en UPM i denne Peugeot 306 1,6 med lidt KN og Remus. Og
> effekten var intet mindre en imponerende
>
> Der er ikke mange 306ere med Audi V8 motor

Nææ... det er lidt noget fjol. Den skal næppe heller spændes tværs
over motoren, som de har gjort på den stakkels Audi

Men jeg synes da det er kækt at kalde det supersmart design OG give
24 måneders garanti på en effektmodstand

/Brian

Fra : Aksel

Dato : 19-07-05 14:20

"Morten Linder (2600)" <morten@linder.dk> skrev i en meddelelse
> http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=19007221
>
> /Morten

Når man læser teksten er der en ting der undrer mig,

Vi smed en UPM i denne Peugeot 306 1,6 med lidt KN og Remus. Og effekten var
intet mindre en imponerende

Det er en noget usædvanlig Peugeot der har en Audi V8 motor.

Hilsen Aksel