Så er der vidundermidler igen.
Fra : Morten Linder \(2600~

Dato : 16-07-05 12:09

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=19020484

Jeg fatter ikke at nogen køber det stads.

Hvis man så går ned og kigger på spørgsmålene, er der en der spørger ind til
hvad han køber. Men, sælger taler naturligvis udenom. Meget pålideligt.

/Morten

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 16-07-05 13:51

"Morten Linder (2600)" <morten@linder.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg fatter ikke at nogen køber det stads.

Heller ikke jeg, det er et "spil i lotteriet" om den indvirker positivt på
effekten, den kan lige så godt virke negativt, hvis motoren får mere fuel
end den kan forbrænde. På forbrugs, forurenings faktorene virker den under
alle omstændigheder negativt, fordi "følsomheden" i kredsløbet nedsættes
:((.
Det er derfor den ikke kan bruges på turbo-motorer, han er bange for at
blive opsporet og lynchet, når der brænder nogen af ;)).

>. Men, sælger taler naturligvis udenom. Meget pålideligt.

Nok fordi han ikke vil indrømme, det bare er en modstand ;). Men det sidste
fjols er ikke født endnu.

Fra : Søren Helskov

Dato : 16-07-05 14:01

> [...]
>
> Hvis man så går ned og kigger på spørgsmålene, er der en der spørger ind
> til hvad han køber. Men, sælger taler naturligvis udenom. Meget

Nej alle vidundermidler virker skam!
Jeg har smurt med og påmonteret samtlige vidundermidler og
nu har min bil 200Hk og kører 40km/l!

Venligst

Fra : Morten Linder \(2600~

Dato : 16-07-05 14:33

Thansen eller qxl? :)

Sender du lige links, så jeg kan bestille alle vidundermidler til mig selv.
Det må være en voldsom følelse med 200 heste i en Skoda felicia :)

/Morten

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 16-07-05 16:11

"Morten Linder (2600)" skriver:

> Hvis man så går ned og kigger på spørgsmålene, er der en der spørger ind til
> hvad han køber. Men, sælger taler naturligvis udenom. Meget pålideligt.

Jeg stillede et spøgsmål om han havde et billede af "dimsen", det er
blevet slettet......

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 17-07-05 07:06

> "Morten Linder (2600)" skriver:

> Jeg stillede et spøgsmål om han havde et billede af "dimsen", det er
> blevet slettet......

Jeg mente ikke, man kunne slette spørgsmålene om ens vare på QXL ?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 17-07-05 07:19

Olesen skriver:

> Jeg mente ikke, man kunne slette spørgsmålene om ens vare på QXL ?

Jo jo, intet problem.

Jeg spurgte om han havde et billede af selve "dimsen", spørgsmålet var
der efterfølgende men er nu væk.

Desuden er hans "dimser" blevet billigere. Sidste omgang kostede de 100
kr....

Fra : ChipMIK

Dato : 17-07-05 09:33

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> [...]
> der efterfølgende men er nu væk.
>
> Desuden er hans "dimser" blevet billigere. Sidste omgang kostede de 100

Men sjovt nok er folk umiddelbart tilfredse... ;)

ChipMIK

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 17-07-05 16:52

ChipMIK skriver:

> Men sjovt nok er folk umiddelbart tilfredse... ;)

Tro flytter bjerge....

Fra : Jacob

Dato : 17-07-05 18:09

> Jo jo, intet problem.

Nej man kan ikke. Men afhængig af hvordan han har svaret så kan det være at
du kun kan se spørgsmålet når du er logget ind. Prøv at logge ind og se om
ikke spørgsmålet kommer igen.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 17-07-05 18:46

Jacob skriver:

> Nej man kan ikke. Men afhængig af hvordan han har svaret så kan det være at
> du kun kan se spørgsmålet når du er logget ind. Prøv at logge ind og se om
> ikke spørgsmålet kommer igen.

Det gør det ????

Underligt.

Men stadigt intet svar......

http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Lars G

Dato : 18-07-05 04:21

Morten Linder (2600) wrote:
> [...]
> hvad han køber. Men, sælger taler naturligvis udenom. Meget pålideligt.

Mon ikke det er det samme som

http://stores.ebay.de/TUNING-4-U

Og der viser de da en meget dyr modstand på billedet

\Lars G

Fra : ChipMIK

Dato : 18-07-05 15:06

Lars G wrote:

> Mon ikke det er det samme som
>
> http://stores.ebay.de/TUNING-4-U
>
> Og der viser de da en meget dyr modstand på billedet
>
> \Lars G
Skam man ikk ka se farvekoden ;)

ChipMIK

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-05 06:26

"ChipMIK" <Michael@migfjern.kallnet.fo> skrev i en meddelelse

| Skam man ikk ka se farvekoden ;)

Ikke nødvendigt, enhver ved at man bruger en 4k7, 1/4W. Så ved at købe på
ebay,qxl etc. viser man kun at man er dum ;).
BTW. Hvis der bruges en effektmodst. i stedet for en 1/4W, er fordi ellers
var der ingen steder at anbringe klistermærket :)).

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 24-07-05 00:23

On 16 Jul 2005 13:08:34 +0200, "Morten Linder \(2600\)"
<morten@linder.dk> wrote:

> [...]
>hvad han køber. Men, sælger taler naturligvis udenom. Meget pålideligt.

man burde næsten købe lortet bestille tid på et rullefelt og så teste
ale de der dimser af. Og hvis de så ikke har nogen indvirkning så
sagsøge sælger for falsk markedsføring
Flemming Jacobsen