ridser på bilen
Fra : haardkerne

Dato : 15-07-05 12:50

hej,

jeg kom til at lave en ridse på bilen. den virker til at have gået
dybere end lakken altså ind i lakken, og jeg undrer mig over om det er
nok, at man bare maler det over med malingen man kan købe hos
bilforhandleren?

eller ruster bilen? hvor meget koster det sådan ca. at få den
repareret professionelt?

vh
pano

Fra : Ukendt

Dato : 15-07-05 17:52

"haardkerne" <panodil1982@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

æv.....alle disse ikke MS Outlook readere giver altid problemer.
Det koster måske en 3.000 Kr at få malen igang.

--
Tom

Fra : Roberto Saldo

Dato : 15-07-05 18:22

Tom wrote:
> [...]
> repareret professionelt?
>

> æv.....alle disse ikke MS Outlook readere giver altid problemer.

Måske skulle du få en ordentlig newsreader :)

Det er iøvrigt fra Google Groups.

> Det koster måske en 3.000 Kr at få malen igang.

Ak ja de skal ha kassen for arbejdet.

Mvh
Roberto

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 15-07-05 21:32

> Det koster måske en 3.000 Kr at få malen igang.

Det koster ikke 3k at få dentbusters, chipsaway til at se på det.

Fra : Ukendt

Dato : 15-07-05 23:25

> Det koster ikke 3k at få dentbusters, chipsaway til at se på det.

nej

--
Tom