Anmeldelse af ændring vedr. træk
Fra : Carsten

Dato : 14-07-05 18:31

Jeg skal have monteret træk på bilen og autoværkstedet laver selvsagt et
"bevis" på det. Den og reg. attesten tager jeg med til motorkontoret hvor
jeg skal udfylde en ændringsblanket. Jeg har hentet sådan en i dag for at
spare tid den dag jeg skal have lavet ændringen - men hvad skal jeg udfylde
? Skal jeg virkelig udfylde model, stelnr. etc etc etc når nu det blot er en
"trækkrog monteret" ændring ?

Takker,

Carsten

Fra : Allan / Kolding

Dato : 14-07-05 22:38

Hvis du kigger på anmeldelesen ( MO2A ), er den delt op.

Kig til venstre på blanketen.

Der står først øverst forbeholdt Motorkontor.( Skal du IKKE udfylde )

Så kommer de felter du SKAL udfylde med :
CPR nr., Navn, Model, Stelnr. Art, Anvendelse, Drivkraft,
Med eller uden tilkobling( I dit tilfælde " med " ), Om der er konstruktive
ændringer,
Og om godkendelsesdato skal være indkaldelses dato for periodesyn
( Irellevant for dit på dit køretøj, da den ikke har været til syn ).
Samt dato og din underskrift.

Så kommer forbeholdt synsvirksomheder ( Skal du IKKE udfylde ).

Så kommer forbeholdt motorkontor igen ( Skal du IKKE udfylde )

Også tager du bare dette " bevis " fra værstedet med samtigdig.

--
Allan / Kolding