Biltyv går amok.....!
Fra : Jan W Nielsen

Dato : 14-07-05 18:11

Hej folkens

Her er en film af en idiot, der stjæler en truck og går amok.

http://tinyurl.com/af7xs

Han fik 4 års fængsel - egentlig meget passende, IMO.

/Jan W Nielsen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 14-07-05 18:30

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote in news:42d69c22$0$32408
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Her er en film af en idiot, der stjæler en truck og går amok.

Nøj et fuckhovede. Manden sidder jo og bliver helt høj over jagten...

> Han fik 4 års fængsel - egentlig meget passende, IMO.

Jeg ved ikke hvordan det fungerer derovre, men han skulle tvinges til at
betale hver eneste krone/øre han har lavet skader for, selv slidtage af den
asfalt han har lavet hjulspin på..

Jeg har minus tilovers for biltyve. MINUS.

De skulle få sig et liv istedet for at ødelægge andres.

MVH

Fra : L

Dato : 14-07-05 20:16

Ja der kan man se at det vil være farligt, at politiet jagter de sindsyge
mennesker, med fare for andre. Det er jo tosset med en biljagt i byer m.m.

Så er det bedre de sætter en helikopter i luften, og venter på det rette
øjeblik med en pågribelse.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 14-07-05 22:01

L skriver:

> Så er det bedre de sætter en helikopter i luften, og venter på det rette
> øjeblik med en pågribelse.

Næh, en kort advarsel med horn og lygter og et efterfølgende
varmesøgende missil, hvis han ikke stopper....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 16-07-05 02:20

On Thu, 14 Jul 2005 23:00:47 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"
<Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>L skriver:

>Næh, en kort advarsel med horn og lygter og et efterfølgende
>varmesøgende missil, hvis han ikke stopper....

Med risiko for at ramme andre. Så hellere en Maskinkanon.

Jeg synes at vi skal lave en petition for at give det amerikanske politi
angang til Apache og Comanche Gunshipsne. Et par biltyve nakket med en
maskinkanonsbyge og så tror jeg nu nok at de vil tænke sig omen extra
gang.
Flemming Jacobsen

Fra : Henrik B.

Dato : 15-07-05 14:30

> Hej folkens
>
> Her er en film af en idiot, der stjæler en truck og går amok.

Ingen tvivl om at manden er høj på stoffer...

> Han fik 4 års fængsel - egentlig meget passende, IMO.

Jeg mener seriøst at vold skulle være tilladt i sådanne tilfælde...

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 15-07-05 14:54

> Jeg mener seriøst at vold skulle være tilladt i sådanne tilfælde...

- Man kunne slå ham hårdt i hovedet med den Game Boy, som han stjæler fra en
anden bil..

- Man kunne prikke ham hårdt i brystet med den skruetrækker, som han smadrer
instrumentbrædtet med.

- Man kunne evt køte ham over med trucken..

/Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 15-07-05 17:49

"Jan W Nielsen" <intetsvar@nitetsvar.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> smadrer
> instrumentbrædtet med.
>
> - Man kunne evt køte ham over med trucken..

husk at 4 år i et amerikansk fængsel slet ikke er som hotel/fængselsophold.

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 17-07-05 12:34

> husk at 4 år i et amerikansk fængsel slet ikke er som
> hotel/fængselsophold.

Du har vist set for mange amerikanske film :)

De fleste fængsler i USA er vist langt over vores standard.
Modsat os bruger de faktisk penge på at bygge nye fænglser.

--
/Claus

HUSK VW TRÆF I TIRSTRUP, 5.-7. AUGUST 2005
www.vwfanatic.dk/Info/CGDmeeting2005.pdf

Fra : Ukendt

Dato : 17-07-05 12:49

> Du har vist set for mange amerikanske film :)

Ja, men også dokumentarfilm

> De fleste fængsler i USA er vist langt over vores standard.
> Modsat os bruger de faktisk penge på at bygge nye fænglser.

Har man da også "udgang" og "besøgsrum" , "åbne døre" hele dagen i lukkede
afsnit, mulighed for at tage uddannelse, porno-tv,og andre ting jeg ikke
lige kan komme på

--
Tom

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 17-07-05 13:00

> De fleste fængsler i USA er vist langt over vores standard.
> Modsat os bruger de faktisk penge på at bygge nye fænglser.

Ja - bygningerne er af høj kvalitet - da det jo oftest er private selskaber,
der driver dem.

.....men derfor er det nu ikke sjovt at være i dem - livskvaliteten i et
fængsel tror jeg ikke afhænger af, hvornår bygningen blev opført, og hvor
umulige de er at slippe ud fra..

/Jan W Nielsen

Fra : Karsten Andersen

Dato : 18-07-05 00:32

Sun, 17 Jul 2005 13:34:00 +0200, skrev "Claus Petersen"
<claus_petersen(SNABELA)stofanet.dk>, på 20 linier, i

Hmmm hvad bygger vi så for her hjemme?
Bananer?

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 18-07-05 16:44

> Hmmm hvad bygger vi så for her hjemme?

Vi bygger slet ikke..

/Jan W Nielsen

Fra : Brian

Dato : 18-07-05 18:43

Jan W Nielsen wrote:

> Vi bygger slet ikke..

Nu er Karsten jo fra Horsens, så han har jo nok også luret
det skidt de er ved at klappe op 10Km vest for Horsens

/Brian

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 18-07-05 19:30

> Nu er Karsten jo fra Horsens, så han har jo nok også luret
> det skidt de er ved at klappe op 10Km vest for Horsens

Ok - vi bygger *næsten* ikke..

/Jan W Nielsen

Fra : Karsten Andersen

Dato : 18-07-05 23:58

Mon, 18 Jul 2005 19:43:11 +0200, skrev Brian, på 12 linier, i
<42dbea51$0$18645$14726298@news.sunsite.dk>, :

Nemmerlig.
dog er det ikke helt 10 km ude

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Brian

Dato : 19-07-05 08:43

Karsten Andersen wrote:

> Nemmerlig.
> dog er det ikke helt 10 km ude

Er det ikke ude i Enner ?
Jeg har bare set det fra landevejen mod Brædstrup.

/Brian

Fra : Karsten Andersen

Dato : 19-07-05 12:02

Tue, 19 Jul 2005 09:43:19 +0200, skrev Brian, på 11 linier, i
<42dcaf39$0$18649$14726298@news.sunsite.dk>, :

>Er det ikke ude i Enner ?
>Jeg har bare set det fra landevejen mod Brædstrup.

Jo mellem Enner og Molger
Men efter næremer eftertænkning er der nok de 10 km afligevel

--
MVH Karsten
Horsens